Tunsitteko hedelmöittymisen tai kiinnittymisen?
Tiede väittää ettei ole mahdollista, mutta tunsitteko hedelmöittymisen tai alkion kiinnittymisen?
Mulla oli ovulaatio viikko sitten eli perjantaina ja suojaamatonta yhdyntää to-su 2-3krt päivässä. Lauantai-iltana nukkumaan mennessä olin nukahtamaisillani kun näin tavallaan valveunen, jossa on pimeä kohtu, ja hedelmöittyminen tapahtui. Vaikka oikeasti se kai tapahtuu munanjohtimessa eikä kohdussa?
Jo maanataina mulla oli se olo, että nyt tärppäsi.
Tämä on aivan taikauskoista, mutta isoäitini on aina kertonut tarinaa mitä eri määrä lintuja merkitsee kun istuu langalla. Kävin maanantaina isoäitini kanssa kävelyllä ja näin langalla kolme lintua, kysyin mitä tuo tarkoittikaan ? ”Tyttöä” hän vastasi.
Keskiviikosta lähtien ollut pientä nipistelyä vatsassa, ei kipua mutta tuntemuksia.
Koko viikon on väsyttänyt ja esim hengästyminen portaissa ja on palan / hengästymisen tunne keuhkoissa, niinkuin ei saisi happea kunnolla!
Outoa.
Minulla on se tunne että tyttö on tulossa ❤️😄
Mitä mieltä muut mammat?
Kommentit (26)
No et voi todellakaan tuntea hedelmöitystä. Ja se tosiaan tapahtuu muualla kuin kohdussa.
Haluat niin kovasti raskautta nähtävästi että näet siksi unia siitä.
Tietenkin voit olla raskaana mutta se ei liity nyt tähän uneen/tuntemuksiin mahdollisen hedelmöittymisen aikana mitenkään.
Linnut: nyt oikeasti nainen! Jotain rotia.
Hedelmöittymistä ei voi tuntea, koska kiinnittymistä ei ole vielä tapahtunut eikä se munasolu, siittiö taikka juuri hedelmöittynyt alkio ole siis mitenkään kiinni äidissä, se vaan lillii siellä sisällä.
Kiinnittymisen voi ehkä teoriassa joskus tuntea - tai ainakin kuvitella niin.
Voi luoja, mitä juttuja. Tunsitko myös punasolun kuoleman?
Söpöä. ❤️ Tsemppiä, mutta älä vielä odota liikoja. Pelkistä kk-kierron hormonitason muutoksistakin tulee erilaisia tuntemuksia, jotka huomaa vasta kun niitä oikein yrittää seurailla.
Joo, tunsin molemmat. Kuin taivas olisi revennyt ja tähtisade pieksänyt maata.
Tuolla tuo Jesse 19v nyt levittää sanomaansa chateissa, ja jos se jotain tekee niin se on ihme.
Vierailija kirjoitti:
No et voi todellakaan tuntea hedelmöitystä. Ja se tosiaan tapahtuu muualla kuin kohdussa.
Haluat niin kovasti raskautta nähtävästi että näet siksi unia siitä.
Tietenkin voit olla raskaana mutta se ei liity nyt tähän uneen/tuntemuksiin mahdollisen hedelmöittymisen aikana mitenkään.
Linnut: nyt oikeasti nainen! Jotain rotia.
Olen mies ja silti tunsin hedelmöittymisen. Minun ja siittiöideni välillä oli silloin jokin yhteys.
Tunsin! Oli melkoinen kokemus!
M19
Vierailija kirjoitti:
Söpöä. ❤️ Tsemppiä, mutta älä vielä odota liikoja. Pelkistä kk-kierron hormonitason muutoksistakin tulee erilaisia tuntemuksia, jotka huomaa vasta kun niitä oikein yrittää seurailla.
Tämä vaikuttaa aika hormonaaliselta jo ennen raskautta.
Linnut ovat istuneet langoilla niin kauan kuin lankoja on ollut, se tarkoittaa, että ne eivät sillä hetkellä lennä.
Miksi, oi miksi jotkut ihmiset ovat noin typeriä??? Ja vielä menevät lisääntymään???
Ei ihme että kakaratkin on tyhmiä kuin saappaat, ei tuollaisilla geeneillä muuta tule.
Esikoisen kiinnittymisen vaistosin. Heräsin päiväunilta, ja tunsin sen jälkeen eräänlaisen sisäisen plopsahduksen, kuin saippuakupla, se oli enemmän henkinen kuin fyysinen. Siitä asti tiesin, että olin raskaana.
Tuotan sulle nyt pettymyksen. Katsoin äsken kahvinporoistani, että sulle tulee poika, jolla on kaksi päätä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotan sulle nyt pettymyksen. Katsoin äsken kahvinporoistani, että sulle tulee poika, jolla on kaksi päätä.
Meillä on selkeä kerettiläinen tässä. Itsehän tulkitsin teenlehdistäni, että AP on tosielämän Mother of Dragons.
Tunsin hedelmöityshetkellä, kun mieheni telakoitui minuun ja sen, kun mieheni kiinnittyi minuun ja piti tiukasti kiinni.
T: Eikkuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on selkeä kerettiläinen tässä. Itsehän tulkitsin teenlehdistäni, että AP on tosielämän Mother of Dragons.
Kiitos tästä 😄🙏❤️😊
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei ole kovin henkisesti joustavaa porukkaa täällä 😅
No tulen sitten kertomaan tuliko tyttö vai kaksipäinen poika ja mikä oli tulos jos olen raskaana😄
Ei kaikkeen taikauskoon tarvitse suhtautua niin agressiivisesti.
T. Ap
Haistoin. En tiedä mitä siinä tapahtui, mutta seuraavana aamuna panon jälkeen (ja oli ollut puolison työkomennuksen takia pitkä tauko yhdessäolossa ja seksissä) *kröhöm* tuli aivan kamalan hajuinen pieru. Sellainen kananmunapierun ja menkkapierun välimuoto. Hormonipieru. Siitä jotenkin arvasin että nyt tapahtui jotain. Ihan normaalisti olin syönyt siinä, ei mitään sellaista mikä tuon olisi edes voinut selittää... Ja sitten mä tulin kipeäksi ja mies joutui taas reissuun, joten seksiä ei ollut kuin se yksi kerta sen kierron aikana. Testi näytti raskautta muutaman viikon kuluttua kun sen tein ;)
En tuntenut mitään. Mutta molemmissa raskauksissa tiesin kp 26 (kierto 28pv) että olen raskaana kun yhtäkkiä häivähti sellainen pieni pahoinvoinnin aalto...ihan sellainen pieni humahdus. Ja muuta pahoinvointia ei sitten ollutkaan raskauksien aikana. Ekassa raskaudessa olin bussissa kun se pahan olon häivähdys tuli ja tokalla kerralla hississä.
Minä olen tuntenut kiinnittymisen neljä kertaa. Kahdesti on lapseksi asti kasvanut. Se on sellainen pieni tunne, niin kun hento menkkakipu, mutta heti tiesin mistä oli kyse. Olen positiivisen raskaustestin tehnyt jo viikkoa ennenkun menkat piti tulla koska mies ei uskonut että olen raskaana niin mun piti todistaa se 😄 minulla siis pitkä kierto, 36pv ja kiinnittyminen tapahtui jo n. 10pv kohdalla
Up