Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laiska laihduttaja

Vierailija
13.12.2019 |

En koskaan näe nälkää. Monesti vielä ennen ruoka-aikaa ei ole nälkä. Uskon tämän johtuvan hyvästä ravitsemuksen tilastani.

Ei minulla ole paljoa ylipainoa, vaan vain 3 kg. Täytyy olla varovainen laihduttaessa. Liikun enemmän ja ehkä laidun sillä, ehkä en. Ehkä kontrolloin vähän syömisiäni, ehkä en. Olen opetellut syömään koko ajan terveellisemmin ja nyt olen siinä pisteessä, että ei väsytä, eikä nälätä, ruokavalionkaan vuoksi. Syön sitä mikä on tutkimusten mukana terveellistä ja makuaistini on kehittynyt terveellisempien nautintojen suuntaan. Syön kaikki ruokani ruokana, en käytä mitään laihdutusvalmisteita ja hyvin vähän eineksiä. Ainut mitä otan purkista on D-vitamiinia 25 mikrogrammaa/vrk.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei???

Vierailija
2/4 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Noin itsekin toimisin jos ylipainoa olisi tosi vähän. Mutta kun on valitettavasti sitä 45 kg ja esidiabetes, metabolinen oireyhtymä jne niin lääkäri sanoi että nyt äkkiä painoa reilusti pois niin on vielä mahdollisuus välttää diabeteksen ja verenpainetaudin lääkitykset. Ei voi laiskailla ja rentoilla nyt.

Vierailija
4/4 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jo laihduin 3 kg jättämällä sen viimeisen sokeripitoisen herkkuni päivästäni pois. Sitten otin sen takaisin ruokavaliooni ja sain 3 kg takaisin. Olen lisännyt liikuntaa ja tutkin voisinko pitää tämän herkun, jos vain liikkuisin enemmän. Herkun nimi on SUKLAA.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän