Tutustuin netissä mieheen joka kirjoittaa tällä tavalla
Moi,mitäs sä?ootko sinkku?haluisitko tutustuu?Mä oon Matti.Mikä sun nimi on?oon ollu sinkku nyt jonkin aikaa,ois kiva löytää nainen.Mä käyn töissä,ajelen prätkällä,tykkään korjailla kaikkee.
Eli tuossa keksitty viesti, mutta kirjoitustyyli sama. Hänen tekstissään ei siis ole välilyöntejä ollenkaan.
Mitä mietitte tällaisesta? Minusta vähän hassua...
Kommentit (14)
Vaikuttaa aika elämäm koululaiselta. En itse jatkaisi viestittelyä tuollaisen ihmisen kanssa.
Kirjoittaa työkseen tekstinkäsittelyohjelmalla joka lisää välilyönnit automaattisesti. Ja sitten ei riitä äly huomaamaan että sama ei toimi kaikkialla. Kannattaa kysyä ja katsoa mikä on vastaus, koska se kertoo jo paljon ko. persoonasta.
Mitä sä täällä kyselet? Kai sä itse tiedät, millaiset asiat ovat sulle tärkeitä. Jos sulle tärkeää on oppineisuus ja sivistys, niin tuskin tuo mies kovin oppinut on. Mulle on tärkeää nuo edellä mainitut asiat, joten olisi vaikeaa kuvitella, että mä voisin olla kumppanin kanssa, jolle ei ole. Mutta jos ne eivät ole kovin tärkeitä, niin ehkäpä sitten on tärkeää se, mitä siinä viestissä mies itsestään kertoo. Että todellakaan ei ole tärkeää, mitä joku jossain vauvapalstalla ajattelee.
Anteeksi nyt, että oli tyly viesti, mutta itsellesihän sä sitä ukkoa oot etsimässä.
Voi olla ihan kiva livenä. Olen yhdyssananat si mutta en pariutuessani.
Vaikuttaa (lievästi) lukihäiriöiseltä. Todella rasittavaa luettavaa.
minä stekkaisin livenä, joku vaan ei jaksa näpytellä mitään pilkkuja tai muuta skeidaa
Nettideittinainen kyselee kirjoitustyylistäni internet-palstalla. Mitä mietitte tästä? Minusta vähän outoa...
Ei sillä ole aikaa välilyödä. Teitä on niin monta!
Itse en lukunaisena jaksaisi kiinnostua miehestä, joka ei pysty tuottamaan täysimittaista lausetta omalla äidinkielellään.
Siis välimerkkien jälkeen ei välilyöntejä.
Ap