sairaala-apulais äidit hoi!!!!
Onko täällä muita laitos/sairaala-apulaisia?? Missä olet töissä ja mitä tehtäviä työssäsi teet? Oletko vakituisena? teetkö puoli/ vai kokopäivätyötä??
Jos täältä löytyis juttu seuraa. Olen itse koksissa sairaala-apulaisena ja olis kiva kuulla miten muilla saman alan äideillä sujuu=)
Kommentit (4)
Mulla on 4 tunnin työpäivät eli teen puolikasta. Alotin 2.5 eli olen ollu töissä kohta 2 kuukautta. Mulla on 2 pientä lasta, ovat päiväkodissa hoidossa, ei ole pitkät päivät=) Mulla töitä heinäkuun loppuun, jatkosta ei ole tietoa. Pieni stressi siitä miten töitä on jatkossa? Oletko muuten ammatiltasi laitoshuoltaja?
Olisko sulla sähköposti osotetta niin voisin kirjotella. Ei täällä joo kamalasti viitsi tietojaan kertoa.
Mulla on yksi lapsi ja olen melkein laitoshuoltaja(näytöt puuttuu). Mulla sama juttu et heinäkuun loppuun töitä ja jatkosta ei tietoa. Jos sä voit laittaa s-posti osoitteen, kun en halua ku se on nimellä. Eikä näin ollen kuulu " ulkopuolisille" ja kun en viitsi luoda uutta!!!!!
Tosin olen ollut vasta kaksi päivää ja teen kesälomitusta vakituiselle työntekijälle tai siis olen vasta työhönperehdytyksessä ja varsinaisesti aloitan juhannuksen jälkeen.Nyt saan näillä näkymin olla kesän yli. Syksystä ei mitään tietoa. Olen labrassa töissä ja siellä lähinnä siivoan ja tiskaan, mut en halua täs sen enempää kertoa.... Työpäivän pituus on 7,5 tuntia. Ja mulla on 2,5 lapsi joka hoidossa tämän aikaa.... vaikinaista virkaa ainakin täällä päin vaikea saada ja tuntuu että pelkän päivätyön saantiin pienempi mahdollisuus kuin lottovoittoon....