Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin raskausoireita??

15.06.2006 |

Mulla on kp.20 ja luulen että oon raskaana..miten aikasin ootte huomannu oireita??mulla on alavatsassa sellasta menkkamaista kipua ollu n.vkon.ja sellasta paineen tuntua myös...

Kun en oo ihan varma että oliko ovis kp.9 vai kp.12...kun molempina tuli samanlaista tuntemusta.limat tuli kyllä vasta kp.15.tastasin eilen ja negaa tuli :( hjälp!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin paineen tuntua ja vihlontaa, mutta kuvittelenko vain... kun on niin toiveissa. ovis kai vasta tulossa.

Vierailija
2/10 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin negan kp23 ja mietin et mikä on mahdollisuus plussata vielä.. eli kuinka myöhään raskaushormonia voi alkaa erittyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp 23 ja reilu viikon on ollut oksettava olo ja paineen tuntua alavatsassa joka päivä. Menkkojen pitäisi alkaa juhannusaattona. Onkohan mitään raskaustestiä jolla voisi testata ennemmin?

Vierailija
4/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin negan kp23 ja nyt kp30 tuli plussa!! Eli ainakin itse olin liian hätäinen. Nyt oireina vain menkkamainen kipu välillä.

Vierailija
5/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jänskättelen huomen aamuun (kp28) kun on kierron viimenen päivä.toivotaan että tulis plussaa..Edellisen teksti anto toivoa,että liian aikasin tehty testi voi vielä muuttua plussaksi myöhemmin:) tsemppiä nyt vaan kaikille jotka tätä samaa pohti,toivotaan monta plussaa +++

Vierailija
6/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni jännitys jatkuu vielä ainakin viikon, mutta edelleen olo on jotenkin ihan outo. t:nro2 ketjussa

Vierailija
7/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tässä pähkäilen. Ovulaatio viikko sitten ja nyt armoton palelu päällä. Ekassa raskaudessa oli palelu ensimmäinen oire, mutten muista oliko näin aikasin. No, viikonloppuna testaillaan!

Vierailija
8/10 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllähän ne menkat alko kp29 jälkeen:( mut ens vkolla alkaa uu jännäily ja nyt viisaampana ostin ovistestejä,jea:) eli kierros nro.2 alko!mites muilla??

Vierailija
9/10 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka asiasta olin jo ihan varma, niin pieleen meni. menossa myös ostamaan ovistestejä, ennen kuin masennun t.nro 2 jne ketjussa

Vierailija
10/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkuja vaan ostamaan niin ei tartte arvuutella!!tsemppiä ja pidetään mieliala korkealla...:)