Lähetätkö tänä vuonna joulukortteja?
Kommentit (8)
Ei taida kannattaa, kun marraskuun alkupuolen postitkaan eivät ole vielä löytäneet perille. Pääsiäiskortit voisin lähettää varmuuden vuoksi jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen 6-vuotiaasta, 34 vuotta tehnyt joulukortit. Nyt jätän lähettämättä ja teen muistamisen muulla tavalla.
Ahdistaako, kun mietit miten paljon aikaa, rahaa ja luontoa olet tuhlannut joulukortteihin noina vuosina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 6-vuotiaasta, 34 vuotta tehnyt joulukortit. Nyt jätän lähettämättä ja teen muistamisen muulla tavalla.
Ahdistaako, kun mietit miten paljon aikaa, rahaa ja luontoa olet tuhlannut joulukortteihin noina vuosina?
HOW DARE YOU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, en oikein osaa ajatella niin. Aika paljon olen käyttänyt ihan jämämateriaaleja. Toki kaikkihan aina selittelevät asioita parhainpäin itselleen.
En lähetä. En tosin ole lähettänyt ennenkään.
En, ei ole ollut koskaan tapana lähettää. WhatsAppilla laitan kyllä tervehdyksiä jouluaattona tutuille.
Yhden ainoan kortin lähetän, ja senkin vain siksi, että vastaanottaja loukkaantuu verisesti, jos ei saa korttiaan.