Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä lahjakortissa puolisolle?

Vierailija
11.12.2019 |

Täälläkin moni on kehoittanut antamaan puolisolleen lahjaksi lahjakortin. Mitä järkeä tuossa on? Perheen rahoistahan siinä on kysymys. Jos haluan ostaa jotain, niin voin itse ostaa perheen rahoilla sen itselleni. Ei tuote sen halvemmaksi tule, vaikka siihen olisi lahjakortti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on niin vaativa, että helpompi antaa lahjakortti, kun  ottaa nurina väärästä lahjasta.

Vierailija
2/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään järkeä. Ellei se nyt ole joku spesifi jossa on jokin ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kovin romanttinen ole ainakaan.

Vierailija
4/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kaupassa työskentelevänä voin kertoa, että moni parisuhde on vissiin menettänyt romantiikkansa.

Vierailija
5/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan toistemme lahjat omista rahoistamme, ei yhteisistä. Olen saanut lähinnä alusvaateliikkeen lahjakortteja.

Vierailija
6/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tuntuu täällä olevan sinun, minun ja meidän rahat. Lahja ostetaan omilla rahoilla ei perheen. Ja jotkut nyt vaan tykkää antaa lahjoja ja on mukavin antaa jotain mistä tietää toisen pitävän.

Vierailija
7/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaateliikkeen lahjakortti tai hemmottelu kahdelle ei joo oo mitenkä romanttista.

Miks lahjan edes tarvis olla romanttinen?

Vierailija
8/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pariskunnat ole sellaisia perheitä, joilla olisi yhteiset rahat. Puolisoita on myös esim. lapsettomilla ja eri asunnoissa asuvilla ihmisillä.

Vierailija
9/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan toistemme lahjat omista rahoistamme, ei yhteisistä. Olen saanut lähinnä alusvaateliikkeen lahjakortteja.

En tajua: eli jouluna voisin antaa miehelleni satasen ja hän antaisi minulle satasen. Ei menisi perheen rahoista lahjat.

Vierailija
10/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua: eli jouluna voisin antaa miehelleni satasen ja hän antaisi minulle satasen. Ei menisi perheen rahoista lahjat.

Näin kai se useimmiten menee lahjoissa. Sinä ostat lahjan sisaruksesi lapselle, hän sinun lapselle. sinä ostat lahjan kummilapsellesi, hänen vanhempasi muistavat sinua jne.

Vierailija
11/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhteiset rahat joten lahjat tai lahjakortit ei mene omasta pussista.

Vierailija
12/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on omat rahat, vaikka asuminen, ruoka ym. maksetaan yhdessä, voi omaa rahaa käyttää "miten haluaa".

On normaalia ostaa lahjoja puolisolle, jos ei ole ihan varma MITÄ toinen haluaa, niin lahjakortti on hyvä vaihtoehto.

Normaali ihminen ostaa lahjakortin, mikä on sellainen joka sopii puolisolle. Esim. jos puoliso on miettinyt vaikka jotain vaatetta, voi ostaa ko. kauppaan lahjakortin (tarkoita nyt esim. uutta kallista talvitakkia, en "sukkia Prismasta"), tai puhunut kuinka olisi kiva ehtiä näkemään tietty teatteriestys(lippulahjakortti), tai kuinka hartiat on ollleet niin jumissa (lahjakortti hierojalle) tmv.

Momesti se lahjakortti on "sysäys" tehdä se mitä toinen on jo ajatellut pidempään.

Monesti se lahjakprtti

Vierailija
13/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niin haluatte, niin mikäs siinä. Minä koen lahjakortin ikään kuin lupana hankkia jotain vähän kalliimpaa kuin itse muuten ostaisin. Esimerkiksi sieltä alusvaateliikkeestä ostin koko rahalla yhdet kalliit liivit, kun itse maksaessani olisin ostanut halvemmat.

Vierailija
14/14 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niin haluatte, niin mikäs siinä. Minä koen lahjakortin ikään kuin lupana hankkia jotain vähän kalliimpaa kuin itse muuten ostaisin. Esimerkiksi sieltä alusvaateliikkeestä ostin koko rahalla yhdet kalliit liivit, kun itse maksaessani olisin ostanut halvemmat.

Niinpä. Ostin yhtenä jouluna miehelleni Selectedin lahjakortin kun hän tykkäsi silloin ko. merkin vaatteista ja tuntui haluavan niitä lisää. Kyllä hän vaikutti ihan ilahtuneelta lahjakortista, sai mun piikkiin valita jotain uutta kivaa ja käyttöönhän ne vaatteet meni eli ei ollut mitään turhaa ja epämieluista krääsää.

Mielestäni pelkkä lahjakortti on kuitenkin vähän tylsä lahja, eli ainakin itse ostaisin - ja tykkäisin saada - lisäksi jotain pientä, suklaa nyt ehkä se perinteisin lisuke mutta toimii (lähes) aina.