Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syrjäytyneen miehen lapsesta voi tulla menestyjä

Vierailija
11.12.2019 |

Kannattaa ottaa riski ja perustaa perhe syrjäytyneen miehen kanssa, voi yllättyä myönteisesti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menestyneen miehen lapsesta syrjäytynyt.

T: Sellainen

Vierailija
2/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. On myös mahdollista että syrjäytyneen miehen lapsesta tulee syrjäytynyt :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuuksien maa kirjoitti:

Toki. On myös mahdollista että syrjäytyneen miehen lapsesta tulee syrjäytynyt :o

Ja vielä todennäköisempää, ettei syrjäytyneelle miehelle tule lapsia. Onneksi.

Vierailija
4/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten linnakundeilla on perheitä?

Vierailija
5/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso vanhempien taustaa, mitä kenestäkin tulee.

Vierailija
6/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia on vaikea ymmärtää sitä, että naiset syrjivät syrjäytyneitä miehiä.

Vierailija
7/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatu ei välttämättä parane vaikka menestyy.

Vierailija
8/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu rikoksen laadusta. Monet vankilassa olevat ovat hyväsydämisiä, ovat vain päätyneet vääriin porukoihin.

Minulle ei olisi este miehen vankilasssaolo.

Vierailija
9/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, mutta keskimäärin huono- ja hyväosaisuus periytyy. Nainen ottaa siis pienemmän riskin pariutuessaan menestyvän miehen kanssa ja koska naisten elämä on riskien minimointia, niin jokainen haluaa menestyvän.

Vierailija
10/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon, että olen todella epäsosiaalinen äiti ja kaikki lapseni ovat menestyjiä. Olenko syrjääntynyt, koska minulla ei ole mitään sosiaalisia suhteita, vaikka olen vakituisessa kokopäivätyössä ollut jo vuosia.

Vierailija
11/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi, kuten naisenkin. Huonot lähtökohdat kuitenkin aiheuttavat sen, että todennäköisyys menestymiseen on huonompi kuin paremmat lähtökohdat omaavilla. Se, että on yksittäisiä hirveistä oloista ponnistaneita menestyjiä ei tarkoita sitä, että lapsia voi huoletta tehdä millaisiin oloihin vain. 

Vierailija
12/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, mutta keskimäärin huono- ja hyväosaisuus periytyy. Nainen ottaa siis pienemmän riskin pariutuessaan menestyvän miehen kanssa ja koska naisten elämä on riskien minimointia, niin jokainen haluaa menestyvän.

Pitäisikö menestyvien miesten siis syrjiä häviäjänaisia varmistaakseen jälkeläistensä menestymisen?

Vierailija
13/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu rikoksen laadusta. Monet vankilassa olevat ovat hyväsydämisiä, ovat vain päätyneet vääriin porukoihin.

Minulle ei olisi este miehen vankilasssaolo.

Hirveätä sanoa, mutta voisin tehdä lapsen vankilassaolevan miehen kanssa. Saisin paljon omaa aikaa vauvan kanssa ja pääseehän vankilaan vierailemaan usein. Ja sieltä kotivierailuille. Suomessa on aika leppoisaa vankilassa.

Vierailija
14/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska linnakundien persoonassa on samoja piirteitä kuin menestyjienkin: rohkeutta ja tiettyä piittaamattomuutta säännöistä ja normeista. Pienillä painotuseroilla näillä piirteillä päädytään joko yhteiskunnan huipulle tai vankilaan, mutta vankilaan päätyessäänkin näillä miehillä on samaa karismaa.

Syrjäytyneenä miehenä lapsestani voisi tulla menestyjä vain välittömästi syntymän jälkeen tapahtuvan adoptoinnin seurauksena. Siksi en koskaan hankkisi lapsia siinäkään tapauksessa, että joku nainen joskus suostuisi harrastamaan seksiä kanssani; nythän kysymys on täysin hypoteettinen.

Vierailija
15/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon, että olen todella epäsosiaalinen äiti ja kaikki lapseni ovat menestyjiä. Olenko syrjääntynyt, koska minulla ei ole mitään sosiaalisia suhteita, vaikka olen vakituisessa kokopäivätyössä ollut jo vuosia.

Minä taas olen syrjäytynyt työtön, ollut jo vuosikausia. Lapseni puhuu kokoajan, kuinka tärkeää työnteko on, ja kuinka hän menee isona töihin tienaamaan rahaa. Ilmeisesti esimerkkini voima on purrut. Lapsi on astellut, että tuollaista ei nyt ainakaan.

Vierailija
16/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneen miehen kanssa lapsen tekeminen vaatii naiselta lapsen kasvattamisessa tuplamäärän työtä, joka on muutenkin valtava. Ei kiitos.

Vierailija
17/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisuhde on lapsen menestymisen kannalta isäsuhdetta paljon tärkeämpi, joten periaatteessa naisilla ei ole estettä pariutua syrjäytyneen miehen kanssa etenkään silloin, jos nainen on työelämässä menestyvä, eikä ole välttelevästi kiintyvä.

Vierailija
18/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset ja isovanhemmat muistuttavat toisiaan. Vanhempien esimerkki ei periydy, joten sen suhteen voi olla huoleti.

Päinvastoin, lapsi haluaa tehdä eritavalla, kuin vanhempansa.

Vierailija
19/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneen miehen kanssa lapsen tekeminen vaatii naiselta lapsen kasvattamisessa tuplamäärän työtä, joka on muutenkin valtava. Ei kiitos.

En ymmärtänyt. Syrjäytynyt mieshän on aina kotona hoitamassa lapsia?

Vierailija
20/31 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska linnakundien persoonassa on samoja piirteitä kuin menestyjienkin: rohkeutta ja tiettyä piittaamattomuutta säännöistä ja normeista. Pienillä painotuseroilla näillä piirteillä päädytään joko yhteiskunnan huipulle tai vankilaan, mutta vankilaan päätyessäänkin näillä miehillä on samaa karismaa.

Syrjäytyneenä miehenä lapsestani voisi tulla menestyjä vain välittömästi syntymän jälkeen tapahtuvan adoptoinnin seurauksena. Siksi en koskaan hankkisi lapsia siinäkään tapauksessa, että joku nainen joskus suostuisi harrastamaan seksiä kanssani; nythän kysymys on täysin hypoteettinen.

Se on havaittu. Mutta olet väärässä siinä, ettetkö pystyisi kasvattamaan lastasi kelpo yhteiskunnan jäseneksi.