Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sykemittareista?

Vierailija
11.12.2019 |

Haluan sykemittarin mittaamaan peruslenkkeilyyn sykettä, kestoa, kalorinkulutusta ym perusjuttuja. Merkiksi on valikoitunut Suunto.
Kysymys; riittääkö että hankin Suunto 3 (149e)? Epäilen että Suunto 9 (249e) sisältää minulle tarpeettomia toimintoja.
Miten on, kokeneemmat sykemittarin käyttäjät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnon rannesykemittaus on valtamerkeistä selkeästi heikoin. Sykevyöllä luonnollisesti toimii. Muuten noista kolmonen ei sisällä gps:ää itse kellossa, mutta on ranteessa huomattavasti sirompi kuin täysiveriseen ultrakestävyysurheiluun suunniteltu 9.

Vierailija
2/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnon rannesykemittaus on valtamerkeistä selkeästi heikoin. Sykevyöllä luonnollisesti toimii. Muuten noista kolmonen ei sisällä gps:ää itse kellossa, mutta on ranteessa huomattavasti sirompi kuin täysiveriseen ultrakestävyysurheiluun suunniteltu 9.

Tää avaus tulikin sitten kahteen kertaan, ekan avautuminen kesti niin kauan että luulin sen hävinneen.

Luulen etten tarvitse GPS:ää. Puhelimessa on ladattuna maastokartat-sovellus harrastuksen takia.

Sirous plussaa, osa noista on ihan järkyttävän kokoisia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko jotain muita ominaisuuksia? Minulla on Fitbitin Charge 3, joka on pieni ja siro ja mittaa myös unta.

Vierailija
4/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko jotain muita ominaisuuksia? Minulla on Fitbitin Charge 3, joka on pieni ja siro ja mittaa myös unta.

En omasta mielestäni=) Kysyin koska mietin onko jotain mitä en ymmärrä ottaa huomioon. 

ap

Vierailija
5/5 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin Suunnon kelloa, mutta siirryin takaisin Polariin, koska Polarissa vain on ylivertaisen toimiva rannesykemittaus ja hyvin monipuolisesti unta ja aktiivisuutta sekä harjoituksia tallentava sovellus, josta löytyy mm. lempijumppani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan