Mies syö muroja aamupalaksi! Mitä mieltä tästä?
En ole itse syönyt aamiaismuroja (Kelloggs jne.) varmaan ala-asteen jälkeen. Onko tuo normaalia? En ole törmännyt aiemmin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö sentään jotain aamiaiseksi. Monet ”kiireiset” jättävät aamupalan väliin.
Aamupalan syömättä jättämisessä ei ole mitään huonoa.
On siinä, jos sen takia verensokeri heilahtelee liikaa, kun syömättä jätettyä ateriaa kompensoidaan syömällä myöhemmin enemmän.
Jos sinä teet noin, niin se ei tarkoita, että muut ovat samanlaisia. Verensokeriin muuten vaikuttaa ruuan sisältö, ei aterioiden lukumäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? :D miettiikö joku oikeasti, mikä on toiselle (aikuiselle) ihmiselle "soveliasta" aamupalaa?
Mikä on hyväksyttävä aamiainen? Tuorepuuro? Vihersmoothie? Chiansiemenvanukas?
No jos vaikka alkajaisiksi että ei syö lasen ruokaa?
Jos mies syö pilttiä aamupalaksi, onko sekin sinusta ok?
Miksi ei? Minulla on aika usein niitä hedelmäpilttejä eväänä ja käytän joskus myös puuron seassa marjojen ollessa loppu. Niitä ruokapilttejä pitää muuten ultrajuoksijat eväinä välillä, lisäävät vaan suolaa siihen. Helppo saada nestrmäisempänä alas ja sulaa hyvin.
All Braneja ostan joskus itselleni, mutta harvemmin. En ole ajatellut, että ruuissa olisi ikärajoja.
Kiitos vinkista! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö sentään jotain aamiaiseksi. Monet ”kiireiset” jättävät aamupalan väliin.
Aamupalan syömättä jättämisessä ei ole mitään huonoa.
On siinä, jos sen takia verensokeri heilahtelee liikaa, kun syömättä jätettyä ateriaa kompensoidaan syömällä myöhemmin enemmän.
Jos sinä teet noin, niin se ei tarkoita, että muut ovat samanlaisia. Verensokeriin muuten vaikuttaa ruuan sisältö, ei aterioiden lukumäärä.
En minä tee noin.
Eli voi syödä kaikki päivän kalorit kerralla ja verensokeri on tasainen koko vuorokauden?
Minä hokasin näin yli 40v murot uudestaan. En sitten tiedä onko se normaalia ikäiselleni mutta salaa niitä kotona yksin syön. Ja kaurajuoman kanssa.
Jätä se nössö. Miehen pitää olla Mies eikä muronsyöjä.