Oon ihan järkyttynyt!
Sain kuulla että yksi sukulainen tekee kuolemaa. Elinaikaa vain korkeintaan päiviä tai tunteja. Tuli yllättäen tää tilanne.
Kommentit (11)
Kiitos! Samasta suvusta vuoden sisään kuollut jo 2. :(
Ap
Ehkä alan olla jo sitä ikäluokkaa... vuonna -78 syntynyt kun olen.
Ap
Ei kahta ilman kolmatta. Meillä kuolee aina kolme peräkkäin ja hautajaisissa on aina joku raskaana.
Mun mummu joutu saattokotiin elinaikaa sanottu pari päivää, mut se heitettiin sieltä pihalle ja vieläkin elää kahden vuoden jälkeen virkeenä.
Niinpä tuli meidänkin perheeseen ylläri ja henkeä on riittänyt jo yli vuoden. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan oikeasti. Tuli hirveä myötähäpeä. 40-luvulla syntynyt on ''jo sitä ikäluokkaa'', mutta 41-vuotias on vielä ihan nuori. Tuli mieleen masennus tai sairaalloinen ylipaino sinun kohdallasi ja jonkinlainen ''lahjakkuuteen'' liittyvä asia.
EiJatkoon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan oikeasti. Tuli hirveä myötähäpeä. 40-luvulla syntynyt on ''jo sitä ikäluokkaa'', mutta 41-vuotias on vielä ihan nuori. Tuli mieleen masennus tai sairaalloinen ylipaino sinun kohdallasi ja jonkinlainen ''lahjakkuuteen'' liittyvä asia.
Häh?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mummu joutu saattokotiin elinaikaa sanottu pari päivää, mut se heitettiin sieltä pihalle ja vieläkin elää kahden vuoden jälkeen virkeenä.
Ai kamala ja anteeksi, mutta nauroin tälle. Sulla on melkonen mummu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala ja anteeksi, mutta nauroin tälle. Sulla on melkonen mummu.
Eipä mittee myöki ollaan vähän kikateltu asialle.. äitini osti silloin pari vuotta sitten jo hautakynttilän, kun mummu sinne saattohoitoon pistettiin..
Eli oli ihan tosissaan huonossa kunnossa, mutta jotenkin vain virkeni siitä.
Voimia! ❤️