Onko 8+ hyvä koenumero?
Kommentit (26)
Ei ole.
Ainoat syyt miksi kokeesta ei saa kymppiä ovat joko tyhmyys tai laiskuus. Useimmiten kyse on molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ainoat syyt miksi kokeesta ei saa kymppiä ovat joko tyhmyys tai laiskuus. Useimmiten kyse on molemmista.
Kyllä näin on! Sullakin kympin ihmisellä on silti aikaa roikkua täällä palstoilla, on se vaan jännä.
Että pyrkikää kaikki lapset ja nuoret samaan! ( tukehdun parhaillaan nauruuni, joten moiccu )
Riippuu vähän kokeesta. Oma lapsi saa kiitettäviä lähinnä mutta nyt oli ollut niin vaikea koe että tuo 8+ oli siitä hyvä numero. Monet saivat kutosen tuosta kokeesta, jotkut jopa vitosen. Riippuu myös vähän aineesta, esim mulle tuo olisi ollut matikassa hyvä numero mutta äikässä ei todellakaan.
No kyllähän se riippuu eniten siitä, onko koe helppo vai ei. Esimerkiksi ensimmäisestä ruotsin kokeesta se on huono arvosana, koska melkein kaikki saavat siitä kiitettävän. On kokeita, joissa testataan niin perusasioita, että niistä pitäisi saada kymppi.
Minulle kerran oppilas kehuskeli, että pitää saada hyvä arvosana todistukseen, kun sai eräästä valtakunnallisen kokeen osiosta 7,5. Minun oli valitettavasti kerrottava, että se oli huonoin arvosana, minkä kukaan sai siitä.
Kysy opettajalta, mikä oli kokeen keskiarvo.