Lue keskustelun säännöt.
Onko muilla ongelmia Nordean tunnuslukuvahvistuksen kanssa?
10.12.2019 |
Minulta on nyt jäänyt ainakin neljä maksua maksamatta, koska tunnuslukusovellus ei ole jostain syystä hyväksynyt vahvistuskodia, vaikka olen sen näppäillyt ja sovellus on olevinaan hyväksynyt maksun. Seuravan kerran kirjautuessani verkkopankkiin, huomaan sen olevan vahvistettavissa maksuissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oho, ei tuommoista ongelmaa ole ollut.
Sen sijaan kirjautumisessa tunnusluvut-sovellus väittää, ettei ole verkkoyhteyttä ja kysyy käytetäänkö offlinessa eli tl-laitteena.
No, käyhän se niinkin, mutta 9-numeroista koodia ei voi laitteella kätevästi kopioida vaan se pitää kirjoittaa erikseen muualle (käsin!) ja sieltä luntata omaan boksiinsa.
On se kumma juttu, että samalla mobiililaitteella kirjaudun sitten verkkopankkiin/mobiilipankkiin, millä tl-sovelluksen mielestä ei ole yhteyttä verkkoon. 🙄