SEINÄJOKISET: Suosituksia kaivataan
Seinäjoen ja lähiseudun ihmiset-suositelkaa Seinäjoella toimivaa, monipuolista liikettä, josta saa Adidasta, Levi’stä, Nikeä ym. Rintamäki myi muistaakseni Levistä nuoruusvuosinani, miten nykyään?
Lapseni haluaisi kyseisten tuotemerkkien vaatteita ja haluaisin tukea entistä kotiseutuani. Mummu ostaisi lahjakortin ja vie neidin sitten shoppailemaan.
Kommentit (17)
Olisiko nykyään Halonen monipuolisin, kun Anttilaakaan ei enää ole.
Siellä on avattu Ideapark, jossa on xxl. Ja muita ketjuja. Vieressä on Halpa-Halli, jossa on nimestään huolimatta laatutavaraa, esim kenkiä.
Ai Rintamäki lopettanut? Voi ei, tuli ostettua sieltä useammat Levikset parikymppisenä.
Haloselle siis? Ja onko Sokoksella mitään?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on avattu Ideapark, jossa on xxl. Ja muita ketjuja. Vieressä on Halpa-Halli, jossa on nimestään huolimatta laatutavaraa, esim kenkiä.
XXL ei valitettavasti houkuttele. Asun nykyään pk-seudulla ja XXL ei saa tuotteiden laadusta kiitosta. Ja jos vielä joku suositeltava (ja pystyssä pysynyt) paikallisliike olisi vielä, niin hyvä olisi.
Ei ole Sokosta. Prismassa tietty voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ai Rintamäki lopettanut? Voi ei, tuli ostettua sieltä useammat Levikset parikymppisenä.
Mielenkiinnosta: mitä vuosimallia olet?
Vierailija kirjoitti:
Sokos-tavaratalo ei Seinäjoella enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sokosta?? What??!!! Olen syntynyt 1980-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin usein et vissiin ole täällä käynyt. Sokoksen tavaratalo on lopettanut Seinäjoella jo useampi vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin usein et vissiin ole täällä käynyt. Sokoksen tavaratalo on lopettanut Seinäjoella jo useampi vuosi sitten.
No joo, en ole. Järkytyin, kun Lehtinen oli lopettanut. Lapsuuteni ruoka- ja lelukauppa. Silti Seinäjoella ja Etelä-Pohjanmaalla on aina paikkansa sydämessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen paljon vanhempi, mutta Rintamäellä shoppaillut myös.
Adidasta ja muita urheilumerkkejä saa myös Intersportista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, en ole. Järkytyin, kun Lehtinen oli lopettanut. Lapsuuteni ruoka- ja lelukauppa. Silti Seinäjoella ja Etelä-Pohjanmaalla on aina paikkansa sydämessäni.
Muuttuvassa maailmassa mikään ei pysy entisellään ei Seinäjokikaan. Jos paikallisuutta vaateostoksilla haluaa tukea kannattaa suunnata Halpa Aittaan. Sitä en osaa varmuudella luvata löytyykö sieltä Leviksiä tai Nikeä.
Rintamäki on ainakin lopettanut.