Tapailemani mies luulee, että me seurustellaan
Vaikka ihan selvästi oli puhe ettei mistään vakavasta kyse. Tapailu on ihan ok hänen kanssaan, mutta miten tehdä loukkaamatta selväksi ettei tästä sen enempää tule =(
Kommentit (17)
Varmaan tyhmä kysymys, mut miks jatkat tapailua, jos tiedostat että parisuhdetta ei ole tulossa?
Miksi teistä ei voi tulla enempää?
Minäkin vain tapailen vaimoani kotonamme, kaupassa ja milloin missäkin eikä meillä mitään avioliittoa ole
Tapailemani mies on löytänyt takaisin palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tyhmä kysymys, mut miks jatkat tapailua, jos tiedostat että parisuhdetta ei ole tulossa?
Koska en tässä elämäntilanteessa halua parisuhdetta ja toisekseen hän ei ole sellainen kenen kanssa haluan parisuhteen.
Ap.
Moni mies riemusta kiljuen haluaisi tapailusuhteen ilman mitään sitoutumista..
kuule, minä miehenä selvittäisin tuonkin hyvin aikaisin,
on myös olemassa sellaisia jotka sepittävät jo miesasiakkaasta että tämä on hänen tulevansa,..
yritetään jopa jättää ja pyöritetäänmuille sellaista kulissikuvaa vaikkei ole edes 0ms tapailua saatikka edes siihen kiinnostusta.
pst. ei kannattaisi naikkosen kuss... itseään.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies riemusta kiljuen haluaisi tapailusuhteen ilman mitään sitoutumista..
Tuskin haluaisi, jos tietäisi, että tapailu ei voi koskaan johtaa mihinkään vakavampaan. Pelkkä tapailu voi päättyä hyvinkin yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tässä elämäntilanteessa halua parisuhdetta ja toisekseen hän ei ole sellainen kenen kanssa haluan parisuhteen.
Ap.
Joten jospa nyt kertoisit hänelle tuon.
Ihan suoraan. Älä tuhlaa hänen elämäänsä, jos tavoitteenne ovat erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tapailuunne seksiä?
Tietenkin.
Mies kertoo sinulle vain miltä luulee sinun haluavan kuulla. Oikeasti hän on todennäköisesti vain tyytyväinen tapailusuhteeseen. Minulle kävi siten, että nainen omituisesti piti suhdettamme omalta puoleltaan tapailusuhteena, mutta minun olisi pitänyt sitoutua häneen ja olla uskollinen kuin seurustelusuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tapailuunne seksiä?
Tietenkin.
Montako kertaa olette piilottanut lihaa?
Ei mitenkään.