Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon jakaminen

Vaimoa ryhmässä
08.12.2019 |

Minulla on viimeaikoina pyörinyt päässä fantasia, jossa panisin vaimoani yhden tai kahden huomattavasti nuoremman miehen kanssa.
Kerrottuani tästä vaimolleni, hän ei suoraan kieltäytynyt joskus kokeilemassa, joskin ei heti ollut valmis alkamaan toteuttamaankaan.
Onko muilla samanlaisia haaveita tai päässyt jopa toteuttamaan kun fantasiaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia. Puhuttiin ja jopa toteutettiin. Kaikkia jännitti oli jopa hiukan kiusallinen fiilis ja vieras nuorimies laukesi alle minuutin ja kävi pesulla ja lähti. Vaimo ei oikein innostunut ja ei halua uudestaan. Itse kiinnostaisi koittaa uudestaan jos löytyisi vaikka hiukan parempi yksilö.

Vierailija
2/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysitte vieraan kokeiluunne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitettu kirjoitti:

On kokemuksia. Puhuttiin ja jopa toteutettiin. Kaikkia jännitti oli jopa hiukan kiusallinen fiilis ja vieras nuorimies laukesi alle minuutin ja kävi pesulla ja lähti. Vaimo ei oikein innostunut ja ei halua uudestaan. Itse kiinnostaisi koittaa uudestaan jos löytyisi vaikka hiukan parempi yksilö.

Saiko vieras nauttia vaimostaan paljaalla?

Minua kiihottaisi nähdä kuinka vieraan sperma valuisi ulos.

Vierailija
4/13 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saanut. Kyllähän näissä tarvii järki pitää päässä. Täysin vieras ei paljaalla. Sitten täysin eri jos olisi löytynyt joku vakihoito asia olisi eri. Todellakin terveys edellä.

Vierailija
5/13 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko myös naisten mielipiteitä kiitos

Vierailija
6/13 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mielipide: Olemme kokeilleet tätä useita kertoja. Miehet on löytyneet Jyväskylästä Jasun bileistä. Eka kerralla olin aika jännittynyt mutta nyt osaan nauttia rennommin. Osa miehistä on ollut samoja, osa aina uusia tuttavuuksia, oma mies aina myös mukana. Mikäli parisuhde on kunnossa suosittelen kokeilemaan. Erittäin hauskaa. Olemme harrastaneet myös muunlaisia kimppahommaa. Naisia, miehiä, pareja, useita pareja jne....mitä milloinkin keksii.

Vierailija
7/13 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa keskusteltu hänen aloitteestaan vieraan ottamisesta mukaan.

Haaveissa oli joku kokematon nuori mies joka jaksaisi useasti.

Olisi ihanaa kokea ainakin kerran saada kahta miestä samaan aikaan.

Mieheni on todella kiihottunut, kun rakastellessamme puhumme kuinka joku muu olisi mukanamme.

Vierailija
8/13 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun miehenikin suostuisi ottamaan vierailijan sänkyyn. Olen koittanut ehdotella hänelle, että voisimme kokeilla miestä ja naista.

Minua kiinnostaisi kokeilla ratsastaa ja toinen työntyisi samalla peppuuni.

Ajatus katsella mieheni panevan toista naista kiinnostaa.

Vierailija
9/13 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias nainen. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa yli 20 vuotta. Itse tahdon seksiä paljon, mutta mieheni vähemmän. Mieheni huomasi että elän puutteessa. Mieheni ehdotti haluaisinko kokeilla seksiä toisen miehen kanssa. Minulle se sopi. Laitettiin ilmoitus jossa pariskunnan nainen hakee seksiseuraa. Löysin noin 10 vuotta vanhemman miehen sopivaksi partneri ehdokkaaksi. Viestiteltiin. Mies oli kauempaa. Mutta selvisi että käy oman myyntityön takia paikkakunnallani usein. Puhelimessa tarinoitiin ja sovittiin tapaaminen miehen seuraavalle työmatkalle. Pian sainkin kutsun hotelliin. Mieheni kävi ostamassa kauniin seksikkään bodyn sukkanauhoilla ja kilttävät sukat ja sen ylle tiukan tekonahka mekon. Halusi minun pukevan sen treffeille.. pitkät mustat saappaat. Mieheni vei hotellille,. Jännitti ja kiihotti. Mies oli jo laittanut kuvia minullle. Ajattelin se ehkä liian Iso miehinen elin minulle. Olen hoikka s kokoinen. Koputin oveen Mies avasi oven kylpytakki päällä, oli juuri tullut suihkusta. Mies oli varannut punaviini pullon. Juotiin ja tarinoitiin. Kohta jo istuin Miehen vieressä tuolillla. Mies ohjasi käteni ja sormet kylpytakin alle. Miehen iso ja kova sieltä löytyi. Miehen hyväillessä rintoja ja sääriä. Kohta jo huohotin nännit kovana. Mies kysyi. Saanko nuolla sinun jalkojen välistä. Levitin jalat tuolin käsinojille. Mies avasi bodyn napit ja nuoli sen taidokkaasti ilman kiirettä. Mies sanoi nyt sinun vuoro ja kävi istumaan. Otin suihin ja pelkäsin jo Partneriin laukeavat. Noin vartin jälkeen. Mies nosti minut sängylle. Ja tuli minun sisääni voimakkaalla ja kookkaalla Peniksellä.. Käytiin kyllä kaikki asennot varmaan läpi. Takaa ja edestä. Ratsastin etuperin ja takaperin välillä pidettiin pientä Huilitaukoa. Mies oli kertonut että on sterilisoitu. Olin niin kiimasta kuuma että Oli aivan sama minne mies laukeaa, jalkojen väliin vai suuhun. Mies veti tyhjentyneen elimen sisältäni ulos. Lepäsin saaneena ja raukeana. Yli kaksi tuntia rakasteltiin. Sitten oli kiire soittaa miehelleni hakemaan minut kotiin. Sovin partnerini kanssa että kun taas tulee paikkakunnalle, niin tahdon tavata. Mieheni tuli ja kyseli miten ilta meni. Kerroin että hyvin ja vähän antoi seksiä. Mieheni on antanut minun käydä vakituiseen myöhemminkin seksi partnerini luona.

Vierailija
10/13 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla löysimme kolmanneksi pyöräksi miehen rantabaarista. Välillä naimme vaimoani yhdessä ja välillä seurasin sivusta masturboiden.

Oli ihan jännä kokemus ja joskus voi ottaa uusiksikin.

Vierailija
11/13 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 45 kirjoitti:

Olen 45 vuotias nainen. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa yli 20 vuotta. Itse tahdon seksiä paljon, mutta mieheni vähemmän. Mieheni huomasi että elän puutteessa. Mieheni ehdotti haluaisinko kokeilla seksiä toisen miehen kanssa. Minulle se sopi. Laitettiin ilmoitus jossa pariskunnan nainen hakee seksiseuraa. Löysin noin 10 vuotta vanhemman miehen sopivaksi partneri ehdokkaaksi. Viestiteltiin. Mies oli kauempaa. Mutta selvisi että käy oman myyntityön takia paikkakunnallani usein. Puhelimessa tarinoitiin ja sovittiin tapaaminen miehen seuraavalle työmatkalle. Pian sainkin kutsun hotelliin. Mieheni kävi ostamassa kauniin seksikkään bodyn sukkanauhoilla ja kilttävät sukat ja sen ylle tiukan tekonahka mekon. Halusi minun pukevan sen treffeille.. pitkät mustat saappaat. Mieheni vei hotellille,. Jännitti ja kiihotti. Mies oli jo laittanut kuvia minullle. Ajattelin se ehkä liian Iso miehinen elin minulle. Olen hoikka s kokoinen. Koputin oveen Mies avasi oven kylpytakki päällä, oli juuri tullut suihkusta. Mies oli varannut punaviini pullon. Juotiin ja tarinoitiin. Kohta jo istuin Miehen vieressä tuolillla. Mies ohjasi käteni ja sormet kylpytakin alle. Miehen iso ja kova sieltä löytyi. Miehen hyväillessä rintoja ja sääriä. Kohta jo huohotin nännit kovana. Mies kysyi. Saanko nuolla sinun jalkojen välistä. Levitin jalat tuolin käsinojille. Mies avasi bodyn napit ja nuoli sen taidokkaasti ilman kiirettä. Mies sanoi nyt sinun vuoro ja kävi istumaan. Otin suihin ja pelkäsin jo Partneriin laukeavat. Noin vartin jälkeen. Mies nosti minut sängylle. Ja tuli minun sisääni voimakkaalla ja kookkaalla Peniksellä.. Käytiin kyllä kaikki asennot varmaan läpi. Takaa ja edestä. Ratsastin etuperin ja takaperin välillä pidettiin pientä Huilitaukoa. Mies oli kertonut että on sterilisoitu. Olin niin kiimasta kuuma että Oli aivan sama minne mies laukeaa, jalkojen väliin vai suuhun. Mies veti tyhjentyneen elimen sisältäni ulos. Lepäsin saaneena ja raukeana. Yli kaksi tuntia rakasteltiin. Sitten oli kiire soittaa miehelleni hakemaan minut kotiin. Sovin partnerini kanssa että kun taas tulee paikkakunnalle, niin tahdon tavata. Mieheni tuli ja kyseli miten ilta meni. Kerroin että hyvin ja vähän antoi seksiä. Mieheni on antanut minun käydä vakituiseen myöhemminkin seksi partnerini luona.

Kiihottava tarina, vaikka välillä meinasikin oma ajatus väkisin kääntyä provon puolelle. Mutta mitä väliä vaikka olisikin sellainen, kiihottava tarina kaikenkaikkiaan. Kyllä sillä mällin saa lentämään.

Vierailija
12/13 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MoiVaan! Tietenkin..on!! Siisti estoton syväkurkku kiimaperse tässä. Tule ja nussi säälimättä persettäni ja nieluani. Myös toisinpäin. Naiset ja parit ja kimpat myös kivaan yhteiseen Nautintoo kokemaan t.yks 'spermafanituksen ystävät ry:stä' päivää! :)) (obs.ei oo 'oikee' sex-club..;)

Vierailija
13/13 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi