Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksanut vahingossa saman laskun useaan kertaan

Vierailija
08.12.2019 |

Tajusjn juuri että olen vahingossa maksanut n. 500 e edestä laskuja tuplana. Tästä on jo aikaa, onko todella mahdollista että laskun saaja ei olisi huomannut näitä? Kyseessä on toistuva kk-maksu, olen tehnyt osan väärällä viitteellä. Miten nämä yleensä hoidetaan, palautuksena vai hyvityksenä seuraavien kuukausien maksuista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten haluat, ainakin meillä.

Otat yhteyttä maksun saajaan, että vauva.fi-sivustolla sanottiin niin.

Vierailija
2/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostaa odotetaanko näiden kohdalla yleensä että maksaja itse huomaa ja reklamoi vai tehdäänkö palautus oma-aloitteisesti? Eikö hälytyskellojen pitäisi soida jos tilille ilmaantuu liikaa rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perit takaisin ne väärällä viitteellä maksetut tai vaadi ottamaan huomioon hyvityksenä seuraavassa laskutuksessa. 

Vierailija
4/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvitetään tulevista laskuista. Onko saaja ollut yksityinen vai joku yritys?

Vierailija
5/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua kiinnostaa odotetaanko näiden kohdalla yleensä että maksaja itse huomaa ja reklamoi vai tehdäänkö palautus oma-aloitteisesti? Eikö hälytyskellojen pitäisi soida jos tilille ilmaantuu liikaa rahaa?

Ihmiset maksaa todella ihmeellisesti maksujaan, joten ei oteta yhteyttä välttämättä, jos kyseessä on jatkuva maksu esim. vastike.

Vierailija
6/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjanpito huomaa viiveellä, mutta ilmoittaminen riippuu yrityksestä ja asiakassuhteesta. 

Vierailija
7/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin yhtiövastiketta tuplana muutaman kuukauden, eikä kukaan puhunut mitään. Palauttivat kyllä nopeasti kun kerroin tilanteen, oli varmaan joku 2000€ se summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme