Raskaana pomolle
Olen raskaana esimiehelleni. Hän on erittäin varakas pörssiyhtiön toimari. Minulla oli yhden illan juttu hänen kanssaan. Sanoin hänelle, että en käytä ehkäisyä mutta hän ei välittänyt. Olen sinkku mutta pomoni on perheellinen. Lapsemme saisi turvatun tulevaisuuden joskus periessään osan isänsä omaisuudesta. En ole vielä kertonut miehelle asiasta. Hänelle tulee iloinen joululahja. Pitäisinkö lapsen vai tekisinkö abortin? Tiedän jo etuköteen, että hän ehdottaa aborttia.
Kommentit (6)
Tee kuten pomo sinulta odottaa: tee abortti, älä edes kerro hänelle asiasta. Hän ei halua tietää. Olet vain kätevä cum dumpster silloin, kun hänen pallejaan kivistää. Mutta turha odottaa mitään erityiskohtelua tai bonuksia.
-200/5
Meetoo... Tee asiasta julkinen, onhan tuossa sulla selkeästi alisteinen asema, ja vaikka kyseessä ei olisi rikos, niin moraalisesti mies on tehnyt väärin. Kuormasta ei syödä, vaimoa ei petetä ja alaisten kanssa ei ryhdytä suhteisiin. Moni toimari on eronnut tuollaisesta kohusta.
Tai sano sille tekeväsi asiasta julkinen.
Hyvä joululahja.
Kannattaisi aloitajan pitää ehkäisystä huolen
Kannattaa ilmoittaa jouluaamuna toimarille, nyt on sellainen juttu, että susta tulee isukki :D Mahtaa mennä sen joulu hymyssä suin :D
Sinulla on nyt valttikortti palkankorotusneuvotteluja varten.
Jos haluat lapsen niin pidä, jos et niin tee abortti. Jos se laski sisään tietoisesti ehkäisyn puutteesta niin omapa on häpeä,
t. mies