Suomalaisia julkkiksia joita ei koskaan ole nähty Linnan Juhlissa?
Keitä suomalaisia julkkiksia ei vielä ole nähty Suomen presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla eli Linnan Juhlissa?
Ei ehkä voi tietää keitä ei ole koskaan kutsuttu, mutta kenen sinun mielestäsi sinne pitäisi päästä joka vielä siellä ei ole ollut?
Kommentit (48)
Itselleni tuli mieleen CMX-yhtyeen A. W Yrjänä. Ainakaan Google ei kerro onko hän siellä jo ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Holopainen?
On ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Holopainen?
On ollut.
Milloin Holopainen oli? Mulle on väitetty, että sinne kutsuttiin pelkästään Tarja Turunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Holopainen?
On ollut.
Milloin Holopainen oli? Mulle on väitetty, että sinne kutsuttiin pelkästään Tarja Turunen.
Eri vuosina. Holopainen oli silloin samana vuonna kuin Marcokin.
No en nyt tiedä varsinaisista julkkiksista, kun en niitä pahemmin tunne, mutta kutsuisin Antti Heikkilän, Suomen epävirallisen terveysgurun. En ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä, mutta hänellä on mahtavat näytöt, miten ihmisiä voi hoitaa kokonaisvaltaisesti ja mikä tärkeintä: usein ilman lääkkeitä.
Juha vainio, nahkahanska mies tulee mieleen.
Joo minun mielestä myös tuo Antti Heikkilä olisi ansainnut kutsun Linnan juhliin, tosin en ole varman tulisko hän. Ei taida pahemmin arvostaa noita kekkereitä. Toinen kuka ansaitsisi kutsun olisi Pauliina Aarva, fiksu ja älykäs terveysalan vaikuttaja, luen hänen blogiaan säännöllisesti. Raharikkaat voisi jättää kutsumatta ja kutsua sen sijaan jonain vuonna vaikka kymmeniä omaishoitajia ja toisena vuonna vanhustenhoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Bb niko
En ihmettelisi vaikka joku pyytäisi häntä vaali ehdokkaaksi. On sinne ennenkin noussut viihdealan henkilöitä.
Onko räppi-skenestä ollut muita kuin Cheek?
Aki Kaurismäki. Käsittääkseni kutsuttiin kaksi kertaa Halosen aikana,kieltäytyi. Legendan mukaan syinä "olen matkoilla Mellunmäessä" ja "taitaa sinä iltana tulla telkkarista joku jääkiekko-ottelu".
Toimittajia ollut vähän vieraina. Osa on tosin ollut töissä siellä useinkin.
Bb niko