Miksei linnaan kutsuta yhtään syrjäytyneitä tai työttömiä? Saisivat nauttia linnan herkuista ja ottaa mallia muista
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä niitä ollut vuosittain. Tosiaan ne on sitten niitä itsensä työllistäjiä.
Tänä vuonna oli se marjanpoimijakin, miksei sitten työttömiä.. Mut ei niitä työttömiä Hurstin jonossa näe. Siellä on ne passiivit, alati valittajat.
No yksi marjanpoimija siellä isossa joukossa on aika vähän. Tai vaikkapa olisi muutamakin tällainen henkilö.
Eihän se juhlaväki ole mikään edustava otos Suomen kansasta. Ei varmaan tarkoitus ollakaan mutta voisi sinne vähän kutsua tavallista kansaakin vuosittain.
Itse en kyllä ilahtuisi kutsusta jos olisin syrjäytynyt tai työtön. Kamala ahdistus tulisi rahasta, kun pitäisi miettiä pukua ja meikkiä ja hiuksia, kenkiä, majoitusta ym. Sitten saisi miettiä, että mitenhän minut esiteltäisiin... Tässä työtön matti/Maija meikäläinen, joka tänä vuonna kutsuttiin linnaan monimuotoistamaan viraslistaa ja sitä sitten tuhannet suomalaiset pohtisivat oliko puvustus hyvä ja mitenkäs tuo pääsi kun itse en päässyt.
Nou kirjoitti:
Itse en kyllä ilahtuisi kutsusta jos olisin syrjäytynyt tai työtön. Kamala ahdistus tulisi rahasta, kun pitäisi miettiä pukua ja meikkiä ja hiuksia, kenkiä, majoitusta ym. Sitten saisi miettiä, että mitenhän minut esiteltäisiin... Tässä työtön matti/Maija meikäläinen, joka tänä vuonna kutsuttiin linnaan monimuotoistamaan viraslistaa ja sitä sitten tuhannet suomalaiset pohtisivat oliko puvustus hyvä ja mitenkäs tuo pääsi kun itse en päässyt.
Mietin tätä samaa asiaa sen yhden hoitajan kohdalla, joka paljasti Esperi Caren epäkohdat, ja jota kukaan ei enää suostu palkkaamaan. Kiva saada kutsu noihin pippaloihin, kun ei tunne ketään "piiri pieni pyörii" porukoista, ja työttömänä joutuu hankkimaan puvun yms.
Ja kaikki siitä "kunniasta", että jonottaa kättelemään Saulia, syö muutaman coctailpalan, tanssii kadetin kanssa, kuuntelee vähän Club For Fivea ja lähtee kotiin, eikä mikään muutu. Kukaan ei edelleenkään palkkaa töihin.
Onhan heille omat Linnan juhlansa, jotka Hursti järjestää!
Nou kirjoitti:
On kiva katsella pukuja. Parempi oli silti olla ulkona syömässä keittoa - ainakin hymyiltiin.
Monta tuntia ulkona.
OLi vaikea saada unen päästä kiinni ehkä juuri hauskuuden tähden.
Uskon, että riittäisi, jos joku kirjoittaisi jotain järkevää ja rakentavaa. Tai edes oikein.