Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, mulla on huomenna treffit miehen kanssa, josta en varmaan edes ole kiinnostunut :/ Mitä teen?

Vierailija
07.12.2019 |

Toissapäivän iltana oli epävirallinen tapaaminen yhdessä tapahtumassa. Mies antoi tuntomerkkinsä, mutta epäili, ettei varmaan nähdä toisiamme, koska niin paljon ihmisiä. Kun sitten menin tapahtumaan, kävi juuri niin kuin mies olettikin, että ihan liian paljon ihmisiä eli mahdotonta erottaa siitä massasta.

Mutta tapahtuman jälkeen jäin odottamaan hetkeksi, kun huomasin miehen antamiin tuntomerkkiin sopivan henkilön. Katsoin muutaman metrin päästä sivusta eikä mies yhtään sytyttänyt ja vähän löysää leukaa, joten lähdin pois sanomatta mitään. Alkoi kuitenkin kaduttaa, joten palasin hetken päästä takaisin, mutta oli kadonnut.

Kysyin pari tuntia myöhemmin olikohan ollut se henkilö ja vastasi, että oli todennäköisesti. Vähän mies loukkaantui tapauksesta ja kysyi mitä oikein haluan sekä ihmetteli miksen tullut suoraan puhumaan.

Nyt sitten sovittiin uudestaan tapaaminen huomiselle, mutta kun tunne, ettei yhtään sytytä, ei edes niden hieman kauempaa otettujen parin kuvan perusteella, jotka laittanut profiiliinsa :(

Mitä teen? Kannattiko ollenkaan sopia tapaamista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nyt noin pinnallinen olet, niin tuskin olet edes tuon miehen arvoinen. Eli sama miten teet.

Vierailija
2/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko hassua sivuprofiilin ja illan pimeyden perusteella tehdä arvio hänestä? Uusi tapaaminen valoisalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos nyt noin pinnallinen olet, niin tuskin olet edes tuon miehen arvoinen. Eli sama miten teet.

Okei, ehkä olen vähän pinnallinen, mutta kyllä ulkonäkö jotain merkkaa. Ei voi pakottaa itseään mieltymään johonkin.

Vierailija
4/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten treffeille kandee mennä rennolla meiningillä ja sillä odotuksella, että tuskin tulee mitään, mutta kiva tavata uusi ihminen. Ja aina on kuiteskin mahis saada se ns. lottovoitto.

Kevyt tapailu on paras trffailumuoto. Sillä tavalla ei tuhlaa aikaa turhuuksiin. Jos mätsää tinderissä, voi sopia nopeastikin tapaamisen ennen pitempiä pulinoita, koska tapaamalla vasta selviää kohtaako kemiat. Käy ekalla kerralla vaikka kävelyllä ja sen jälkeen suunnittelee vasta muuta, jos toista tapaamista edes tulee.

Vierailija
5/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ehkä olen vähän pinnallinen, mutta kyllä ulkonäkö jotain merkkaa. Ei voi pakottaa itseään mieltymään johonkin.

Miksi sitten tuhlaat molempien aikaa. 

Vierailija
6/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitten perua tapaaminen? Taas kyllä aiheutan uuden pettymyksen hänelle. Mutta ajattelin vain yrittää todistaa itselleni, jos en olisikaan niin pinnallinen ja synkkaisi sittenkin. Oliko väärin ajateltu?

Vierailija
7/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sellainen pointti, että lopeta deittailu. Olet selvästi sekopäinen tuuliviiri. 

Vierailija
8/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan sellainen pointti, että lopeta deittailu. Olet selvästi sekopäinen tuuliviiri. 

Ehkä olenkin kun en välttämättä edes tiedä mitä haluan. Mut oli itellä ajatuksena koittaa mennä eteenpäin elämässä eikä elätellä toiveita mieheen, joka jo varattu.

Vierailija
9/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitten perua tapaaminen? Taas kyllä aiheutan uuden pettymyksen hänelle. Mutta ajattelin vain yrittää todistaa itselleni, jos en olisikaan niin pinnallinen ja synkkaisi sittenkin. Oliko väärin ajateltu?

No, nyt päädyit jallittamaan muita keskustelijoita. 

Vierailija
10/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä minullekin tuli mieleen. Täytyy päättää miltä tuntuu ennenkuin sekoittaa muita ihmisiä sekoiluihinsa. Jos lupaa tavata niin tapaa sitten . Jos ei kiinnosta tavata ,ei sovi tapaamista. Tämä on näin simpoeliä. Kun tilaisuus menee ohi , antaa jo sitten olla.

Vierailija
11/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olenkin kun en välttämättä edes tiedä mitä haluan. Mut oli itellä ajatuksena koittaa mennä eteenpäin elämässä eikä elätellä toiveita mieheen, joka jo varattu.

Mielestäni ei hyvä olla onnetonkaan. Mutta eihän mitään harmia voi olla yhdestä kävelytuokiosta uuden ihmisen kanssa vaikka ei mitään tulisikaan.

Vierailija
12/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin sellainen että joistain miehistä kiinnostun hyvän ulkonäön takia ja toisista sitten luonteen ja huumorin takia. Esim aviomieheni ei ole ulkonäöllisesti lähelläkään ihannemiestä ja tiedostin sen heti ensitapaamisella. Meillä kuitenkin synkkasi ensimmäisestä hetkestä asti ja nyt olemme olleet yhdessä 18 vuotta.

Niin että sinuna antaisin mahdollisuuden tuolle miehelle. Korkeintaan menetät pari tuntia elämästi, ei se ole niin kauhea juttu.

Vierailija
13/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on niin taviksen näköinen, että en oikein usko. Mutta toisaalta kuvien peruusteella näyttää hyväkroppaiselta eli eihän sitä tiedä...

Vierailija
14/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin sellainen että joistain miehistä kiinnostun hyvän ulkonäön takia ja toisista sitten luonteen ja huumorin takia. Esim aviomieheni ei ole ulkonäöllisesti lähelläkään ihannemiestä ja tiedostin sen heti ensitapaamisella. Meillä kuitenkin synkkasi ensimmäisestä hetkestä asti ja nyt olemme olleet yhdessä 18 vuotta.

Niin että sinuna antaisin mahdollisuuden tuolle miehelle. Korkeintaan menetät pari tuntia elämästi, ei se ole niin kauhea juttu.

Niin, ei varmaan olekaan :) Ja onhan hän kuitenkin liikunnallinen, kun salilla käy säännöllisesti :) Mutta 7 vuotta minusta nuorempi, olenko sitten puuma?

Vierailija
15/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole yhtään pinnallinen. Jos toisen ulkonäkö on ensi vilkaisulla vastenmielinen, ei se siitä ikinä muuksi muutu. Ongelmia vain tulee, jos alkaa väkisin olla vastenmielisen näköisen ihmisen kanssa, että palstalla ei haukuttaisi pinnalliseksi.

Et muuten tiedä minkä arvoinen tuo mies on. Ehkä ei minkään. Tiedämme vain että hänellä on "löysä leuka" ja se ei miellytä aloittajaa.

Vierailija
16/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole varsinaisesti ihannemiestä ollut ikinä, siis mielikuvaa. Mutta en ole kyllä sellaista yrittänyt tapailla, jonka ulkonäössä on jokin selvästi vastenmielinen piirre.

Sen olen kyllä huomannut, että sama ominaisuus yhden miehen ulkonäössä on todella vastenmielinen ja jossain toisessa sama ominaisuus ei vaikuta yhtään. Uskon että on kyse kokonaisuudesta ja aivot sitten etsivät selityksen jostain tietystä piirteestä.

Vierailija
17/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole yhtään pinnallinen. Jos toisen ulkonäkö on ensi vilkaisulla vastenmielinen, ei se siitä ikinä muuksi muutu. Ongelmia vain tulee, jos alkaa väkisin olla vastenmielisen näköisen ihmisen kanssa, että palstalla ei haukuttaisi pinnalliseksi.

Et muuten tiedä minkä arvoinen tuo mies on. Ehkä ei minkään. Tiedämme vain että hänellä on "löysä leuka" ja se ei miellytä aloittajaa.

Kiitos, kun täällä myös ihmisiä, jotka eivät tuomitse. Tosiaan olin näkeväni pientä kaksoisleukaa hänellä sivusta katsottuna ja näytti niin tavalliselta ulkonäöltä, että vaikea uskoa kiinnostuvani hänestä. Tietysti tuo leukajuttu voi riippua siitäkin missä asennossa päätä pitää ja sivusta katsottuna näyttää ehkä erilaiselta eli en varmuudella tietenkään osaa sanoa teinkö hätäisen arvion.

Vierailija
18/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olin itse näkevinäni vinossa olevan viiksikarvan, kun kurkin treffikumppaniani puskan takaa. En ikinä mene treffeille suoraan, vaan aina kurkin pusikoista ja arvioin ensin vatsan ympäryksen ja parran pituuden (mielellään ei partaa) ja kukkaron paksuuden ja aika monta muuta juttua kans.

Ihan tärkeintä on puuttua kaikkiin epäolennaisiin asioihin ja varmistaa, että ei koskaan löydä ketään!

Tämä terveisinä aloittajalle.

Vierailija
19/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun täällä myös ihmisiä, jotka eivät tuomitse. Tosiaan olin näkeväni pientä kaksoisleukaa hänellä sivusta katsottuna ja näytti niin tavalliselta ulkonäöltä, että vaikea uskoa kiinnostuvani hänestä. Tietysti tuo leukajuttu voi riippua siitäkin missä asennossa päätä pitää ja sivusta katsottuna näyttää ehkä erilaiselta eli en varmuudella tietenkään osaa sanoa teinkö hätäisen arvion.

Ai jaa, olitkin trolli. Tylsää.

Vierailija
20/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, olitkin trolli. Tylsää.

En ole trolli.