Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuvien silmäluomien ja silmäpussien operointi

Vierailija
07.12.2019 |

Onko kenelläkään kokemusta tai suunnitelmissa silmän alueen kauneuskirurgia? Olen aikeissa hakeutua sekä yläluomien että silmäpussien operointiin. Paikka ja ajankohta vielä päättämättä, joten kaikki kokemukset ja vinkit kiinnostavat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin yläluomeni 51-vuotiaana.  Tulos on hyvä ja luonnollinen. Viikko leikkauksesta olin jopa juhlissa haavateipit viiltojen päällä eikä kovin moni huomannut. Silmälasit peitää aika hyvin.

Itse leikkaus oli ikävä, paikallispuudutuksessa kuulin ja tavallaan "tunsin" kaiken mutta pahinta oli se kärventyvän kudoksen käry. En tiedä pystyisinkö siihen toista kertaa.

Kipuja ei ollut eikä pahoja mustelmia , turvotus ja osittainen tunnottomuus kesti lymfahoidoista huolimatta aika kauan.

Alaluomileikkauksesta ei kokemuksia.

Olen sitä mieltä että leikkaus kannatti eikä tonni ole paha hinta vähemmän väsyneestä ilmeestä ja jatkuvasta otsan kurtistamisesta aiheutuvan päänsäryn loppumisesta.

Vierailija
2/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vielä missä leikkaus tehtiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin viivana, jos olisi rahaa. Mulla erityisesti toinen silmäluomi on ihan nuukahtanut ja silmät näyttää siksi erimuotoisilta.

Vierailija
4/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlmäpussileikkauksista kellään kokemusta?

Vierailija
5/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko vielä missä leikkaus tehtiin?

Sairaala KL, Jyväskylä. Voin suositella.

Vierailija
6/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luomet roikkuu ihan kunnolla, niin ne korjataan julkisella puolella. Ei ole pelkkä kosmeettinen vika

Vierailija
7/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luomet roikkuu ihan kunnolla, niin ne korjataan julkisella puolella. Ei ole pelkkä kosmeettinen vika

Päästäkseen julkisen puolen leikkaukseen, luomien täytyy roikkua TODELLA pahasti. Sitä vähempikin roikkuminen ei ole pelkästään kosmeettinen vika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän