Miksi itsepalvelukassoilla tervehditään ja kiitellään?
Kun menen itsepalvelukassalle, en halua kommunikoida. Miksi myyjät silti kärkkyy siellä ja huutelee tervehdyksiä ja kiitoksia, eikä anna olla rauhassa?
Kommentit (16)
Koska on kohteliasta kiittää ja tervehtiä. Mutta sinä et vissiin noista käytöstavoista niinkään piittaa tai niitä ei ole sinulle koskaan kotona opetettukkaan
Koska se kuuluu hyviin tapoihin.
Osta netistä jos et edes peruskäytöstapoihin kykene.
Normaalit ihmiset ovat kohteliaita.
Suosittelen sinullekin, vaikka kotonasi mahdollisesti toimittiin toisin.
Miten ne myyjät kestää niitä automaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne myyjät kestää niitä automaatteja.
Saavat palkkaa
Minusta se on kiva, en halua asioida pelkän koneen kanssa.
Lähikaupassa tosin myyjä jää selän taa niin sitten vastaan kiitos sille kassan robottiäänelle :D
No oisko vaikka se, että se on hyvää käytöstä, ja se kassa on kuitenkin hyllyttänyt/tilannut sun ostamasi tuotteet. Sun automaatti kassa on tehty just sitä varten, että introventtinä tai super kiireisenä et jaksa 2,4min jonottaa kassalle. Tämä on hyvää asiakas palvelua, miksi myyjä ei saisi sanoa -"hyvää päivää" tai kiitos käynnistä.. Miten tästäkin voi mielensä pahoittaa!?! Mikä teitä oikeasti vaivaa? Miten paha voi olla, että kaikkea pitää vihata?
Tervehtiessä jo näkee aika pitkälti, onko ihminen rehellinen...
Vierailija kirjoitti:
Koska se kuuluu hyviin tapoihin.
Osta netistä jos et edes peruskäytöstapoihin kykene.
Mutta sittwn pitäisi AP:n kommunikoida henkilön kanssa joka toimittaa ruuat kotiovelle. 😱 Ja taas Ap:n päivä pilalla.
Mulle tuli just perjantaina elämäni ensimmäistä kertaa Ikeassa pistotarkistus kohdalle! Olin ainoa asiakas koko jonossa ja tuli joku viesti odota myyjää taululle. Eikä ostoksiakaan ollut kuin 3 kpl.
Minä vastaan kiitokset aina koneelle, kun se minuakin kiittää