Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa rukousvastauksia joita olette saaneet?

Vierailija
06.12.2019 |

Kun olette pyytäneet.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laittakaa todisteet mukaan.

Vierailija
2/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin ennen oli asunto kauheassa kunnossa ja nyt pysynyt siistinä, Jumalalle kiitos siitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin  myynnin kasvua. Heti tuli tarjouspyyntö sähköpostiin.

Vierailija
4/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kommentoija muu kuin ap. Minä en tarvitse todisteita, nähnyt sen verran. Riittää että kerrotte mitä on tapahtunut, tämä ei ole mikään poliisikuulustelu mitä ateistit yleensä näyttävät haluavan.

Ap

Vierailija
5/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin ennen oli asunto kauheassa kunnossa ja nyt pysynyt siistinä, Jumalalle kiitos siitä.

Ap

Olen myös miettinyt sotkuisen asunnon suhdetta itseeni ja Jumalaan. Olen pohjimmiltani järjestelmällinen, mutta asunto on välillä todella kaoottisessa kunnossa.

Vierailija
6/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin maahanmuuttokriittisiä ihmisiä enemmän Suomeen ja tämän jälkeen löysäilijä Timo Soinin tilalle valittiin Jussi Halla-aho joka vie perussuomalaiset väistämättä hallitukseen.

Vierailija
7/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau.

Minä pyysin työpaikkaa ja meni vähän aikaa kun soitettiin haastatteluun, hyvä ja siunattu paikka on ollutkin.

Ap

Vierailija
8/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kommentoija muu kuin ap. Minä en tarvitse todisteita, nähnyt sen verran. Riittää että kerrotte mitä on tapahtunut, tämä ei ole mikään poliisikuulustelu mitä ateistit yleensä näyttävät haluavan.

Ap

Todista, ettei ensimmäinen kommentoija ollut ap.

Vierailija
9/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestää persuja ensi kerralla.

Vierailija
10/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin eläkettä, sain sen. Rukoilin töiden saamista, nyt olen saanut työkeikkoja. Rukoilin saavani vuokra-asunnon, sain kivan vuokra-asunnon paljon paremmalta paikalta kuin olisin odottanut. Rukoilin välien paranemista läheisteni kanssa, nyt välit parantuneet. Rukoilin synnintuntoa, sain synnintuntoa ja ymmärsin mistä tulee tehdä parannus. Rukoilin vapautua itsetyydytyksestä, nyt olen saanut voimaa vastustaa sitä. Olen rukoillut Jumalalta armoa, koen saaneeni armoa. Olen rukoillut ymmärtäväni paremmin Raamattua, olen saanut lisää ymmärrystä. Olen rukoillut virvoittumista uskossa ja masennuksen väistymistä, koen vointini olevan nyt parempi.

Kiitos Jeesukselle ja Jumalan siunausta kaikille toisille Jumalan lapsille :)

Vierailija
11/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naapurista yksinäisenä sairaana, minut hyväksyneenä rakastavan aviomiehen. Joka on nyt uskossa❤😇. Yhdessä oltu jo 20 vuotta. Kiitos Jeesukselle.❣

Vierailija
12/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna meille jokapäiväinen leipämme ja mies toi kauppareissulta tuoretta leipää.

Vierailija
13/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonsisar-ystäväni kärsi lapsettomuudesta. Rukoilin ystävälleni lasta, tämän jälkeen hän sai ilmestyksen haikarasta, tuli vuosien yrittämisen jälkeen vihdoin raskaaksi ja Jumala kertoi mikä nimi lapselle on annettava. Nyt on Herra siunannut ystävääni ja hänen aviomiestään jo kahdella suloisella lapsella, pojalla ja tytöllä. Ystäväni on vihdoin perheellinen ja onnellinenkin tuntuu olevan.

Kunnia Jeesukselle!

Vierailija
14/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin lottovoittoa, jotta olisi saatu remontoitua sauna.

Paloi koko paska. Mutta vakuutus korvasi. Hoituihan se niinkin.

Vierailija
15/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen myös miettinyt sotkuisen asunnon suhdetta itseeni ja Jumalaan. Olen pohjimmiltani järjestelmällinen, mutta asunto on välillä todella kaoottisessa kunnossa.

No olen ihmetellyt sitä että ennen minulle se asunnon huoltaminen tuntui jotenkin vaikealta ja raskaalta ja siellä oli vaikea olla. Nyt tuntuu kevyeltä, nopealta ja on siisti. Ja joo, kyllähän Jeesus puhui jotain huoneen lakaisemisesta mutta en tiedä ymmärränkö tarkkaan tai onko tämä hengellistettävissä. Uskossa olin myös kaaoksen aikaan. Itse ajattelen että ehkä kyse on myös kokonaisvaltaisesta muutoksesta. Näin joku aika ns. kääntymisen jälkeen unta, jossa siivoan taloa ja en muista joinko jopa jotakin pesuainetta.. ööh. Sisäinen puhdistautuminen?

Ap

Vierailija
16/19 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau.

Minä pyysin työpaikkaa ja meni vähän aikaa kun soitettiin haastatteluun, hyvä ja siunattu paikka on ollutkin.

Ap

Mulle kävi samoin. Kysyin yhtäkkiä vaan että eiks tässä oon kärvistelty jo ihan tarpeeksi, että jos teen yhdelle kaverille ison palveluksen kun pyysi, niin annatsä mulle duunia? Kaksi päivää meni ja tuli haastattelukutsu ja tiesin siinä vaiheessa jo että saan paikan. Näin myös kävi ja on ollut erittäin hyvä.

Vierailija
19/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin maahanmuuttokriittisiä ihmisiä enemmän Suomeen ja tämän jälkeen löysäilijä Timo Soinin tilalle valittiin Jussi Halla-aho joka vie perussuomalaiset väistämättä hallitukseen.

Aletaan rukoilla herätystä Vihreisiin?