Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko juoda alkoholia, kun yrittää vauvaa?

Vierailija
06.06.2006 |

Eli olemme ajatelleet jättää ehkäisyn pois. Jätänkö saman tien kaiken alkoholinkin pois vai vasta sitten, jos/kun saamme positiivisen raskaustestin? En juo itseäni humalaan, vaan pikemminkin minulla on aika keskieurooppalaiset juomatavat eli juon melko usein (helposti 1-3 kertaa viikossa, lomalla jopa melkein joka päivä) yhden siiderin tai 1-2 lasillista viiniä. Miten on, mikä olisi parasta? Toisaalta nolottaa sekin, jos lopetan juomisen nyt ja kaikki luulevat, että olen jo raskaana, ja sitten vauvaa ei kuuluisikaan. Mutta vauvan turvallisuus on tietenkin pääasia. Kertokaa te, jotka tiedätte! Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on jos käyttää runsaasti (liikaa) alkoholia, sillä saattaa olla vaikutusta hedelmällisyyteen.

Vierailija
2/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla varma, ettei aiheuta vahinkoa mahdolliselle sikiölle, mutta toisaalta oliis kiva ottaa vähän siideriä ennen plussaa kun eihän sitä tiedä miten kauan tämä yritys kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pienissä siivuissa oli vähän vapautuneempi ja jaksoi yrittää kauemmin :D

Vierailija
4/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät otatko. Mun mielestä elä ihan normaalisti.

Vierailija
5/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitä voit ainakin kaikessa rauhassa hörppiä.. lasi päivässä olisi ilmeisesti paras määrä.. tuolla vauvakuume puolella monet ottavata ns. punkkukuurin ovulaation jälkeen ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa :)

Vierailija
6/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä järkeäs. Kyl mä ainakin elin normaalia elämää ennen ku tulin raskaaksi. Ku plussasin, jäi kaikki " paheet" pois. Tolla ajattelutavalla sä et todellakaan voi lähtee ees kodistas pois, sillä ilmansaasteethan voi olla vaaraksi pikku sikiön alulle................... Ärsyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi