Kaverimies arvioi ulkonäkönsä olevan kouluarvosanoin 5, oliko oikeassa?
Puhuttiin miespuolisen ystävän kanssa ulkonäköasioista koska molemmat ollaan epävarmoja omasta ulkonäöstä, ja tämä arvioi olevansa "kouluarvosanoin" vitonen.
Mies sanoo aina olevansa shakkimestari Fabiano Caruanan kaksoisolento, ja kieltämättä on samaa näköä :D
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fabiano_Caruana
Mutta vitonen...ihan oikeasti? Pituus kait 171-173cm suurin piirtein, ikää vajaat 30.
Kommentit (28)
Olen kuin suomiversio tuosta miehestä jonka arvioisin 6-. Itseni arvioisin 5+.
En ole mielestäni ruma tai epämiellyttävän näköinen, mutta en näytä maskuliiniselta. Sekin pitää huomata että suominaiset erityisesti inhoavat lyhyitä ja hoikkia miehiä.
Jos tuo mies on Suomiasteikolla 5, haluan nähdä millainen nainen on 7.
Odotan näkeväni fitnessmissin tai alusvaatemallin.
Ihan söpö mies. Mutta pliis, ei mitään numeroarviointeja...
Eihän tuon miehen ulkonäössä ole mitään vikaa! Ihan on miellyttävän näköinen nuori mies minusta.
Suominaiset eivät todellakaan inhoa hoikkia miehiä, päinvastoin. Tuo on jokin miesten sitkeä harhaluulo, että pitäisi olla suunnilleen bodarin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset eivät todellakaan inhoa hoikkia miehiä, päinvastoin. Tuo on jokin miesten sitkeä harhaluulo, että pitäisi olla suunnilleen bodarin näköinen.
Ei bodarin näköinen, vaan sellainen kookas nallekarhu.
"Hoikalla miehellä" naiset tarkoittavat 185cm ammattifutaria.
Ihan söpö mies kyllä, sopii hyvin mun makuun :) ei kaikki tykkää mistään kehonrakentajakaappimiehistä.
Tuohan on ihan semmoinen leffojen nörtti. Katsoin muitakin kuvia...
Kyllä nörttikin jollekin kelpaa. Itse en pidä käkkäräpäistä, muuten menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Bodarit ei miellytä, mutta hoikat kyllä.
Ihan söpö. Voisin kuvitella ihastuvani tuollaiseen. Itse asiassa sydämeni sykkii yhdelle rillipäiselle 165 cm pituiselle nörtille.
Laitoin 7, mutta esim. itselleni tuo olisi ollut nuorena 10. Tavallinen, mukavan näköinen mies. En itsekään ole missi (enkä ollut nuorenakaan), joten kiinnostuin erityisesti ei-mallin näköisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin suomiversio tuosta miehestä jonka arvioisin 6-. Itseni arvioisin 5+.
En ole mielestäni ruma tai epämiellyttävän näköinen, mutta en näytä maskuliiniselta. Sekin pitää huomata että suominaiset erityisesti inhoavat lyhyitä ja hoikkia miehiä.
Tämä on suomimiesten ikioma pikku fantasia. Samalla he sitten rääkyvät, miten suominaisille kelpaa kuka vaan hintelä kååpiö, kunhan kansalaisuus on oikea. En ole päässyt perille, mikä jakomielitauti näitä palstapöljiä oikein vaivaa.
Annoin ensin tuon kuvan perusteella 7, mutta kun katsoin miehen muitakin kuvia, niin onhan tuo oikein söpö. Ainakin kasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei bodarin näköinen, vaan sellainen kookas nallekarhu.
"Hoikalla miehellä" naiset tarkoittavat 185cm ammattifutaria.
Tämä on täysin totta. Naurattaisi, ellei joutuisi tuntemaan omissa nahoissaan tämän naisten itsepetoksen seuraukset.
Meinasin antaa 6 koska mies on mielestäni perussiisti ja melko hyvännäköinen, söpö. Annoin kuitenkin kasin koska muistin, että suurinosa miehistä on lihavia.
Silmälasit voisi vaihtaa tyylikkäämpiin.
Minusta 6-7, söpö naama ja tummuudesta plussaa. Jos ois vähän isompi kokoinen niin olis helposti korkeampi numero.
Todella söpön ja älykkään näköinen mies, ainakin, minun makuuni. Numeroarvosanaa en osaa ja aio antaa, mutta ei todellakaan ruma.
Eiköhän viitonen vaadi jo jonkin asteista lievää epämuodostumaa tai vakavaa näkyvää traumaa kasvojen alueille, kera täydellisen itsestään huoltaan pitämättömyyden?
En ota kantaa paljonko tuo kaveri pisteitä saisi koska en osaa oikein arvioida miesten ulkonäköä.