Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas. Tänäkin vuonna näyttää olevan moni minun ystävä ja hyvänpäiväntuttu Linnan juhlissa

Vierailija
06.12.2019 |

Bongasin heidät TV-lähetyksessä. Kyseessä on siis henkilöt, jotka minä ihan irl tunnen ja joiden kanssa olen usein tekemisissäkin. Ei siis mitään Facebook- tai Instagram-"kavereita". Mutta ei tämä ole ensimmäinen kerta, vaan monena muunakin vuonna tilanne on ollut sama.

Toista se varmaan on monilla muilla tällä palstalla olevalla. Heistä tai heidän kavereistaan kukaan ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan Linnan juhlissa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva!

Vierailija
2/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kaveri kävi linnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siellä ulkopuolella protestoimassa?

Vierailija
4/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasasta ollaan?

Nyt kuule on vapaa areena kunnolliselle name droppingille! Annat laulattaa sydämen kyllyydestä, ketä, mitä ja missä aikeissa olet kohdannut! Ja kuinka kiinnostuneita sinusta persoonana oltiin! Narsismi irti - kukaan ei tunnista/arvaa (not)

Vierailija
5/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli monta vuotta että oli joku tuttu tai vähintään naamatuttu juhlimassa. Nyt ollut pari vuotta hiljaisempaa. Mitä sitten?

Vierailija
6/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä bongasin kaksi kenen kanssa olen ollut samassa koulussa :) Vähän tunnen semifeimejä koulukamuja xD

Vierailija
7/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipeilet täällä muiden statuksella ja saavutuksilla. Onpa hienoa.

Vierailija
8/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli monta vuotta että oli joku tuttu tai vähintään naamatuttu juhlimassa. Nyt ollut pari vuotta hiljaisempaa. Mitä sitten?

No onhan se nyt! Tarkoittaa että liikuskelet ”sisäkehällä”, sulla on statusta ja vaikutusvaltaisia ystäviä. Ei elämässä lopulta paljoa muulla ole merkitystä!

Vierailija
9/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siipeilet täällä muiden statuksella ja saavutuksilla. Onpa hienoa.

Olet kateellinen nobody ulkokehältä.

Vierailija
10/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ole?

Pitäisihän olla, koska kaveritkin.

Luuseri?

Vierailija
11/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt! Tarkoittaa että liikuskelet ”sisäkehällä”, sulla on statusta ja vaikutusvaltaisia ystäviä. Ei elämässä lopulta paljoa muulla ole merkitystä!

Eipä nuo kaikki tuolla mitään "sisäkehäläisiä" ole 😅 minullakin on kerran ollut hyvänpäiväntuttu tuolla, elin lapsena pienellä kylällä jossa kaikki tunsi toisensa, kerran yksi maanviljelijä tuolta kylältä sai kutsun (en muista mistä syystä, jotain hienoa ne varmaan oli tehneet). Liikunko minäkin nyt "piireissä" 🤔

Vierailija
12/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse ole?

Pitäisihän olla, koska kaveritkin.

Luuseri?

Liikuskelen liike-elämässä, ja tarvitsen näitä ihmisiä busineksiin. Olen myös monen poliitikon luottoystävä. Win - win.

Vierailija
13/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo kaikki tuolla mitään "sisäkehäläisiä" ole 😅 minullakin on kerran ollut hyvänpäiväntuttu tuolla, elin lapsena pienellä kylällä jossa kaikki tunsi toisensa, kerran yksi maanviljelijä tuolta kylältä sai kutsun (en muista mistä syystä, jotain hienoa ne varmaan oli tehneet). Liikunko minäkin nyt "piireissä" 🤔

Joo liikut.

Vierailija
14/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yuolla ja pikkuisen isommassakin  linnassa sukulaisia ja tuttavia, entäs sitten? Eikä idässäpäin. Oletko nyt ihan lyöty?

Vierailija
15/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Suski ja Jaakko Laakso tänä vuonna Linnassa?

Vierailija
16/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Suski ja Jaakko Laakso tänä vuonna Linnassa?

Nekö sun bestiksiä ovat? O.o

Vierailija
17/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyr tuota melko tavallisena. Pienestä asti perheen kanssa bongasimme, keitä tuttuja minäkin vuonna oli paikalla. Näitä en tietysti itse tuntenut, vaan olivat vanhempieni tuttuja työn kautta.

Nykyisin on sitten uutta sulupolvea ja näitä, keiden kanssa olen itse nuoruuttani viettänyt.

Toki ei tarvitse Linnan juhlia odottaa että nämä naamat näkyy telkkarissa. Samat tyypit joka torstai kyselytunnillakin on.

Vierailija
18/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Nacci linnassa?

Vierailija
19/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vaadi juuri muuta kuin että on nuoruutensa viettänyt jonkun poliittisen nuorisojärjestön toiminnassa.

Vierailija
20/22 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Samoin kuin moni outo ja pahanilmanlintu. Eikun se olitkin sinä Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi