Mitä tykkäätte Jennin tuunatusta puvusta?
Mä olen vähän pettynyt. Olisi ollut kiva jos sillä olisi ollut joku uusi luomus. Toi fuksianpunainen ei muutenkaan ollut mun suosikkini. Kyllähän se hyvin sopii ja on ihan onnistunut.
Nätti hän on kuten aina.
Kommentit (18)
Upea on kuten kantajansakin. Hieno kannanotto samalla. Ei kaiken tarvitse olla käyttämätöntä ollakseen arvokasta ja juhlavaa.
Puku on aivan hirveä. Mutta niin on Jennikin, kuten aina.
Ei minkään näköinen. Miksi ihmeessä puvussa pitää olla vaikutteita Intiasta
Jenni on joka tavalla tyhmä ja merkityksetön nainen.
Jenni näytti omituiselta puhuessaan. Kun pikku hampaat näkyivät. Muuten ilmeetön
Fiksu veto. Ainoa järkevä tapa kierrättää. Nythän jotkut on tähän asti pröystäilleet joillain muka kierrätyskoltuilla josta maksavat maltaita ja joiden valmistaminen maksaa
Haukkuu varmaan nyt tuotantoeläimiä pitäviä ihmisiä.
Kuka helvetti tuo jankkaava typerys on. Onko joku palstan vanhapiika katkera kun ei kelvannut pressalle rouvaksi 🤣
Kaunis piki on Haulikolla ja todella hyvä näpäytys kierrätyksen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti tuo jankkaava typerys on. Onko joku palstan vanhapiika katkera kun ei kelvannut pressalle rouvaksi 🤣
Kaunis piki on Haulikolla ja todella hyvä näpäytys kierrätyksen puolesta.
Kuka?
Olispas meilläkin kuninkaallisia. Hassu toivomus mutta minusta suomalaisuus on niin kovin tylsää ja värintöntä kun kaikki on taviksii vaan.
Koskaan kiinnittänyt huomiota, mutta tämä puku toi esille vartaloa.
Hän pukeutuu kuin 70-vuotias. Tämäkin puku oikein mummomaisuuden huippu, samaten tuo kypäräkampaus suoraan 60-luvulta.
Fiksu veto. Näyttää hienosti esimerkkiä näille, jotka pitävät linnan juhlia paikkana esitellä itseään. Miksi nämä "jaanapelkoset" hommaavat joka vuosi uuden puvun, kun vanhojakin voi tuunata?
Kaunis puku ja siististi muokattu uudet hihat siihen. Tällaista toivoisi enemmänkin. Haukio kuitenkin näyttää enemmän esimerkkiä pukeutumisellaan kuin jokin rivikansanedustaja.
Kaunis puku ja minusta väri sopii Jennille hyvin. Arvostan myös sitä, että hän käyttää samaa pukua toistamiseen.
Tosi konservatiivinen ja tylsä puku. Kuten Jenni itse...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua