Häpetkö yksinäisyyttä?
Kaupassa varsinkin juhlapyhien alla hieman hävettää nostaa kassalle omat pienet vakio-ostokset. Toisilla muita tilanteita?
Kommentit (26)
Ei hävetä sillä olen yksin mutta en yksinäinen. Naapurit häpeää puolestani kun luulevat että olen yksinäinen ja tarjoavat itseään puolisoksi rahan puutteen vuoksi.
Jotenkin häpeän, kun minulla ei ole sukulaisia, sisaruksia, vaikka eihän se minun syyni ole. Olen kateellinen perheellisille. Yksin vuosikymmeniä jo.62v
Ai kun monella on jo lapsenlapset lapsenlapsen lapsen lapset ? Puoliso kuollut . No kyllä oli taas ilkeydessä ja pahuudessa tehty aloitus .
No ei yx meni gambislaisen kanssa naimisiin toi Suomeen se jäi heti kiinni huumemyynnistä . Ei käy kateeksi .
Hävettäis paljon enemmän olla jossain stereotyyppisessä parisuhteessa, jossa nainen syö, liikkuu ja harrastaa sen mukaan, mitä mies sanoo ilman mitään omaa elämää paitsi jotkut naurettavat tyttöjen ryyppyillat.
Tämä on maailma huonoin kehoitus. Mitä se auttaa, että "tutustuu" ihmisiin. Eihän se "tutustuminen" ole mikään tae siitä, että se yksinäisyys, naps vain, poistuu kun "tutustuu" ihmisiin. Mitä ajattelit yksinäisen saavuttavan tuolla ihmisiin tutustumisella saavuttavan?