Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukekaa ees tää, ja antakaa vihjei mikä tää tyyppi oikeest ees oli!!!!!

Vierailija
06.12.2019 |

Okei. Mun kaveriks pyys lähemmäs viikko sitte yks vuotta nuorempi poika snäpissä (snapchat). Ja hyväksyin sit, ja sitte tänää juteltii joku 30min sitte ennätyksellisen paljon keskenämme. No siis en kysellyt mielestäni mitään outoa, tai liian henkilökohtaisia asioita. Sanoin myös kyllä silti välillä, että ei oo pakko kertoo tai sanoo jos ei haluu, juteltii harrastuksista, ja sitte hän kysy oonko varattu. Selitin että en, enkä toistaiseksi haluakkaan olla varattu. Ja sit kysyin et onks se, ja sit se sano on ja sitte et se meni aika äkkii. Sanoin sit, et ei oo pakko kertoo mut haluaks kertoo enemmän. No se avas asiaa, ja olin sillee ok. Mä öähdin sitten syömään.No äsken ku tulin syömästä, katoin snäpin ja ajttelin onks siltä tai joltain muulta tullut uutta viestiä tms. Ei ollu, mut tää ei löydy enää jun kavereista, ja mun tarinat kohdas on kuvii ja selaan kattojii ja painan sen käyttäjän kohdalta ja koitan pistää hakuun sen mut en pääse sitä laittaa enää kaveriks tai nää sen koko käyttäjää enää silleen. Ja sit huomasin, et meidän keskustelu jonka viestit ns. Tallensin, ei näy enää missään. Tää tuntuu niin oudolta, koska oltiin vasta kunnolla ehditty juttelee enkä ees tietääkseni mennyt liian henkilökohtaisiin asioihin ja sanoin että kaikkea ei tarvitse kertoa.
Teinkö mä jotain itse väärin? Hän aloitti itse keskustelun, mutta päätti jyös ja todella oudolla tapaa. Mielestäni olisi voinut sanoa jos jokin häiritsee, tms.
Anteeksi sekava teksti, mutta itse oon siis 14v ja se mukamas 13v järkä joka seurustelee ja harrastaa jääkiekkoa. En tiedä onko oikeasti joku huijari ollut, vai mitä vattua.
Toivottavasti sekavasta tekstistä ees jotain saitte selvää, ja ymmärsitte mut onks teil mitään vihjei et oliks tää joku huijari, kumpi mokas jossain kohtaa tms???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
2/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tarinaa voisi vähän tiivistää. Sitten sen jaksaisi ehkä lukea läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se juute mahdollista et se on estäny mut vai tuleeks siitä ilmotusta? Itse koitin tsekkaa, ei ollu tullu ainakaa ilmotusta kistään sellast.

Ja sit sieö on se et lisää kavereita, nii siel on haku ja löysin sen toistaseks sieltä. Koitan lisää sitä kaveriks ja tällee, mut sit tulee ilmotus et siin on joku vika ja et käyttäjää ei löytynyt. Mitä vittuu?

Vierailija
4/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota tarinaa voisi vähän tiivistää. Sitten sen jaksaisi ehkä lukea läpi.

Nii ja sitte mulle tullaan valittaa, kun kerroin liian vähän sitä ja tätä.

Vierailija
5/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Olipa huono vihje mistään. Xd

Vierailija
6/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko sä siis sitä ennestään?

Vierailija
7/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se sika!

Vierailija
8/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Porvoon kouluissa opeteta äidinkieltä

Vierailija
9/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Porvoon kouluissa opeteta äidinkieltä

Ehkä ap haluaa tuoda tekstiinsä postmodernia otetta käyttämällä tajunnanvirtaa.

Ei kaikkein lukijaystävällisin ratkaisu, pakko sanoa.

Oikeastaan ymmärrän hyvin, että se jätkä ei jaksanut enää lukea vastaavanlaisia viestejä.