Inhottavaa, kun aistin, että yksi työkaverimies haluaisi pa**a mua.
Emme ole paljon tekemisissä, mutta kuitenkin. Tulee likainen olo, kun tietää että vieressä oleva miettii pervoja juttuja minusta, vaikka ei mitään epäsopivaa käytöstä olekaan. Olen kuitenkin ihan tavallinen keski-ikäinen äiti. En halua olla kenenkään pervofantasioiden kohde.
Kommentit (14)
Mun mielestä on pahempaa, kun huomaa, että joku katsoo silleen hellästi. Ja itseä ei kiinnosta yhtään.
Ilmoita heti HR:ään, että ”aistit” kollegan haluavan panna sinua!!!
Voi jeesus tätä sakkia 😂😂😂
minua ahistaa kun en voi antaa huomiota kaikille halukkaille nuorille tytöille
hopeakettu
Onhan tuollaista. Hyvä kuitenkin, että sen verran fiksu mies, ettei ole niskaan huokailemassa tai "vahingossa" hipelöimässä. Niitäkin on. Sitä halua on joskus ihan mahdotonta peittää, niin naisten kuin miestenkin.
Eiköhän se vetele litisevää kulliaan nuorille ja kauniille naisille, eikä millekään yli-ikäiselle kantturalle. Taitaa olla liikaa aikaa eltaantuneella hupakolla mietiskellä työssä.
Ilmoita esimiehellesi seksuaalisesta häirinnästä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on pahempaa, kun huomaa, että joku katsoo silleen hellästi. Ja itseä ei kiinnosta yhtään.
Toikin on ihan kamalaa.
Onneksi en osaa aistia muiden ajatuksia.
Huudat vain kesken työpäivän "Miksi kaikki haluaa panna mua?!", ja sitten jatkat kaikessa rauhassa töitäsi.
Tämä on miehen kirjoittama provo. Selvä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on miehen kirjoittama provo. Selvä sellainen.
Ei haittaa, me vastataan silti.
Vierailija kirjoitti:
Huudat vain kesken työpäivän "Miksi kaikki haluaa panna mua?!", ja sitten jatkat kaikessa rauhassa töitäsi.
En ole muista työkaverimiehistä aistinut tuota. Vain tästä yhdestä.
40-vuotiaana kotiäitinä tuo saattaa olla se viimeinen, joka sinua halua panna elinaikanasi. Miten olet ylipäänsäkkään elänyt tuohon ikään, ja nyt tämä on sitten yhtäkkiä ongelma?
Hohhoijaa taas. Maailman keskipiste vulvansa käryissä taas haihattelee.