Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulttuuri/liikuntaedut, missä saa

Vierailija
06.12.2019 |

Kaikilla tuntuu olevan tuollaisia etuja toisen ketjun perusteella. Kiinnostaisi tietä, mitä työtä teette, työnantaja?
Itse työskentelen kunnalla, eikä puhettakaan että edes kunnan uimahalliin pääsisi halvemmalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

meillä kunnan työntekijät saavat 10 kertalippua paikalliseen uimahalliin/vuosi.

Itse teen toimistohommia isolla yksityisellä firmalla, mutta enemmän nuo minusta on sääntö kuin poikkeus että noita saa...

Toki työnantajastahan se on kiinni.

Vierailija
2/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat, joilla kilpaillaan työntekijöistä. Esim. IT-alalla on monissa firmoissa noiden lisäksi vielä paljon muitakin etuja. Itselläni mm. ilmaiset hieronnat firman piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kunnalla töissä. Kunnan uimahalliin ja kuntosalille pääsee tosi halvalla. Ilmaisia kuntosali, jumppa, sähly yms. vuoroja on. Smartumeja saadaan myös joka vuosi ilmaiseksi.

Vierailija
4/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ehkä en sitten tee tarpeeksi "tuottavaa" työtä... Teen siis fyysisesti raskasta hoitotyötä, ja vilpittömästi uskon että sairaspoissaolot alalla vähenisi, jos olisi mahdollisuus työnantajan piikkiin hoitaa kuntoa esim. kuntosalilla tai tarvittaessa varaa esim. hierontaan. Luulisi työnantajalle tulevan halvemmaksi ylläpitää työkykyä kuin se toinen vaihtoehto.

Vierailija
5/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap