Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön 25v ihminen joka tarvitsisi kuntoutusta, että pääsisi takaisin työelämään.

Vierailija
06.12.2019 |

Itselläni ei ole varaa maksaa tuota kuntoutusta ja sosiaalitoimistosta tuli päätös, etteivät he avusta minua kuntoutusmaksuissa.

Eli mielummin pidetään kotona tyhjän panttina alle 30v ihminen jolla olisi kaikki mahdollisuudet kuntoutua takaisin työelämään kun että autettaisi rahallisesti sen kuntoutuksen ajan n.100e kuukaudessa.

Tiedossa on ja nähty moneen kertaan, että ilman kuntoutusta en pääse työelämään.

En voi käsittää tätä. Olen todella pettynyt :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kelalta saa kuntoutustukea?

Vierailija
2/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kelalta saa kuntoutustukea?

Ensin pitäisi olla sairauslomalla. Kaikki ei pääse sairauslomalle vaikka olisi syytä. -ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ollut työelämässä, mutta jotain on käynyt, ettet enää kykene työskentelemään? Mitä tällä hetkellä jo pystyt tekemään? Millaista kuntoutusta tarvitsisit mielestäsi?

Vierailija
4/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sairaspv.rahan saa mut ei kuntoutustukia.nyt menossa toinen sairaspv.raha kausi 2vuotta vähä rapiat.tähän alkaa tottua

Vierailija
5/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen päässyt kuntoutukseen ihan vaan diagnoosin perusteella, kolmas menossa eansiviikolla.

Fibro, uniapnea ja nyt tules

Vierailija
6/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi päätellä, että olet liian pätevä kuntoutustuelle. On vaikeaa ottaa omasta elämästä kiinni, mutta kannattaa sitä silti yrittää.

Vierailija
7/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene kuntouttavaan työtoimintaan? Se on ilmaista ja saa 9 euroa päivässä työttömyystuen päälle.