Kuinka rauhatonta on metrossa ja rautatieasemalla tänä iltana?
Sain kutsun illanistujaisiin Espooseen, mutta asun ihan muualla eikä mulla ole autoa, joten ainoa vaihtoehto olisi mennä junalla Helsinkiin ja siitä metrolla Tapiolaan. Menomatkasta en ole huolissani, mutta paluu tapahtuisi klo 23-00 nurkilla. Ja mulla on kaiken kukkuraksi koiranpentu messissä.
Kerjäänkö verta nenästäni liikuskelemalla tuolla tuohon aikaan yksin/koiranpennun kanssa...? Olen kuullut että steissi on aika hurja paikka ja metroissa myöhään illalla levotonta porukkaa, mutta en oo koskaan tätä itse ollut todistamassa kun asun täällä maalla XD Kertokaa stadilaiset!
Kommentit (8)
Ihan jo koiranpennun vuoksi, älä lähde.
En veisi koiranpentua koirista tykkäämättömän porukan keskelle ja he ovat tuohon aikaan hyvin edustettuna aseman nurkilla.
Ok, kiitos yksimielisistä kannanotoista. Ajattelin että olen hölmö hysteerinen maalainen kun maailman turvallisimman maan pääkaupunkia pelkään, mut en sitten varmaan. Jäämme tänään kotiin, ja esitellään koiralle raideliikennettä sit joku toinen päivä, ihmisten aikoihin :)
Ma-mu-kulttuurissa koirat on suurinta herkkua.
Surullista mutta totta: koiranpennun kanssa kulkevan tavallisen ihmisen kannattaa jäädä kotiin, kun taas roskaväki saa mellastaa vapaasti kenenkään estämättä. Tällainen on Suomi kansallisena arvojuhlapäivänä vuonna 2019.
En itse varmaan menisi, mutta tuskin siellä mitään nyt sentään tapahtuisi. Lähinnä koira voisi siis ahdistua väenpaljoudessa tms.
Vierailija kirjoitti:
En itse varmaan menisi, mutta tuskin siellä mitään nyt sentään tapahtuisi. Lähinnä koira voisi siis ahdistua väenpaljoudessa tms.
Ja herättää epätoivottua huomiota. Shiis miks en shaaa silittää sun koiraa, häh?!1
En menisi.