Tyttöni (15v) oli tuonut pojan kotiimme yöllä (sanaton)
Tässä ollaan miehen kanssa oltu aivan hämillään aamu olohuoneessa. Kävin n. klo 08.30 (2h) sitte huutelemassa tyttöäni hereille ihan normaaliin yapaan, ja näin että tyttö oli nukkumassa jonkun tuiki tuntemattoman pojan kainalossa. Tyttöhän on siis 15v. Mitä tämä oikein on? Se, että tyttö tuo pojan näytille päiväsaikaan, on OK, mutta että yöllä??? Eihän niiden touhuja voi edes valvoa yöllä.
Mies ehdotti tuossa, että mennään huoneeseen yllättäen, ja kuulustellaan poika. Ei tämä näin vetele, että meidän huusholliin tuodaan kylän retkuja yöksi samaan sänkyyn nukkumaan. Ei todellakaan!!
Voi hyvänen aika. Mitä tässä pitäisi tehdä? Aivan uusi tilanne meille.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää mikä sillä pojalla oli mielessä ennenkuin yökylään pääsi! Halusi päästä pinperon päälle... ;)
Mut aina ei poika saa mitä haluaa ;)
Oma äitini vastaavassa tilanteessa sanoi vain, että mun pitäisi miettiä mainettani :D
ensinnäkään en harrastanut kyseisen pojan kanssa seksiä vaan olimme juoneet alkoholia ja päätyneet porukassa mun kotikulmille ja tää poika ei päässyt omaan kotiin enää, ei mennyt busseja, ei ollut rahaa taksiin eikä kellään kaverilla ollut ajokorttiakaan. Otin meille nukkumaan yöksi, mut valitettavasti vanhemmat huomasi aamulla.
Toisekseen, sitten myöhemmin kun aloin harrastaa seksiä, ei siitä ikinä koitunut mitään haittaa mun "maineelle". Ystäviä ja poikaystäviä on riittänyt. Nykyinen miesystävä tietää ettei ole mun ensimmäinen, eikä se ketään täysipäistä miestä vuonna 2019 haittaa. Elämä on mennyt hyvin vaikka 15-vuotiaana join ja toin pojan kotiin. On maisterintutkinto ja kaikki muutenkin tasapainossa.
Eli älä huoli jos tyttö on muuten fiksu, ap.
No onhan tuossa myös positiivista että uskaltaa tuoda vieraan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on pelkästään nukkumassa ollut.
Siellä on vähintään lakanat liisterissä. Todennäköisesti muutkin paikat.
Vierailija kirjoitti:
Käsket sen syödä e-pillereitä.
Jälkiehkäisyä tuossa tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole kommentoinut tähän ketjuun noita arabi juttuja yms. Joku trollaa nyt.
Ap
Mitä arabijuttuja? Oletko rasisti?
Teidän pitää nyt vaan hyväksyä että teidän tyttö ei ole enää mikään pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulee isoäiti. Lastenlasten kanssa voi tehdä kaikkea mukavaa.
Ja se oma lapsi on elämässä kesken jäänyttä nuoruuttaan. :D
Miten monelta nykyvanhemmalta on päässyt unohtumaan se oma nuoruus?
Minä olen isoäiti 65 v ja muistan tasan tarkkaan oman murroikäisen itseni liftaamisineen, alkoholisekoiluineen, poikien kanssa vehtaamisineen silti mihinkään ylilyönteihin sortumatta.
Enkä omasta mielestäni hirveästi pilaantunut nuoruuteni tähden, kuten eivät kaverinikaan.
Onko nyt niin, että nykyisten murrosikäisten vanhemmilla on ollut jotenkin puritaanisempi nuoruus, johon ei ole laisinkaan kuulunut poika/tyttöystäviä, salaisia alkoholikokeiluja ym. merkillistä? Entä tupakanpoltto?
Minun nuoruudessani aika monet polttivat enemmän tai vähemmän, ei se kaikille tavaksi jäänyt - kuten ei itsellenikään. Kyllä terveysvalistus oli tiedossa silloinkin koskien niin päihteitä kuin ehkäisyä.
Joo älä päästä miestäs meuhkaamaan niille. Siitä ei seuraa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen tekee asiat selkäsi takana salaa jos kiellät. Mielestäni parempi ratkaisu on olla salliva ja joustava, jolloin tyttäresi luottaa sinuun, ja pysyt paremmin kartalla lapsesi elämästä.
Itse aloin seurustella mieheni kanssa 15-vuotiaana, nyt olemme yli parikymppisiä, naimisissa ja meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa. :)
Alaikäisen lortostelua ei tule milloinkaan sallia.
Meillä tyttö toi luvalla 15-vuotiaana poikakaverin yökylään. Ovat edelleen yhdessä yli kolmen vuoden jälkeen.
Luuletko, että seksiä voi harrastaa vain yökylässä?
Mun luo tultiin väkisin. Vanhemmille se näytti siltä että olisin kutsunut. Sitä suojelee vanhempiaan, vaikka ois tullu kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Miten monelta nykyvanhemmalta on päässyt unohtumaan se oma nuoruus?
Minä olen isoäiti 65 v ja muistan tasan tarkkaan oman murroikäisen itseni liftaamisineen, alkoholisekoiluineen, poikien kanssa vehtaamisineen silti mihinkään ylilyönteihin sortumatta.
Enkä omasta mielestäni hirveästi pilaantunut nuoruuteni tähden, kuten eivät kaverinikaan.
Onko nyt niin, että nykyisten murrosikäisten vanhemmilla on ollut jotenkin puritaanisempi nuoruus, johon ei ole laisinkaan kuulunut poika/tyttöystäviä, salaisia alkoholikokeiluja ym. merkillistä? Entä tupakanpoltto?
Minun nuoruudessani aika monet polttivat enemmän tai vähemmän, ei se kaikille tavaksi jäänyt - kuten ei itsellenikään. Kyllä terveysvalistus oli tiedossa silloinkin koskien niin päihteitä kuin ehkäisyä.
Samoin, sekoiltua tuli niin paljon , että nyt 65v hirvittää. Alkoholia, tupakkaa, pilveä tosin vain pari kokeilua. Osa porukasta pössytteli ruokiksella ja nuokkui lopun koulupäivän. Mutta ! Emmä niitä kundeja himaan roudannut ja olin pari vuotta vanhempi.
Klassinen teineille pitää sallia kaikki 🙄