On taas ovulaation aika ja vauvakuume on, muttei miestä
On taas ovulaation aika ja vauvakuume on syksyn ja talven myötä paisunut ennennäkemättömiin mittoihin. Miestä kun ei ole niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea siittäjä baarista. Toivottavasti tällä kertaa tärppäisi, kun aikasemmat miesten siemenet eivät ole lähteneet itämään.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Missä ap, minkä ikäinen ja kokoinen olet?
Täällä olisi mies kassit täynnä.
23v, 166cm, 67kg. Pk-seudulla asustelen
ap
Kyllähän siittäjiä varmasti löytyisi pilvin pimein. Mutta löytyisikö vastuunkantajaa onkin sitten eri juttu.
Hormonit on naiselle yks perkele ja orjuuttaja. Et sä mitään lasta halua vaan sun hormonit haluaa alistaa sut raskaaksi. Hanki joku lääkitys tohon etkä lasta. Ne kun on kaksi ihan eri asiaa, kehon halu tulla raskaaksi ja halu saada lapsi. Lapsi hankitaa muista syistä kuin hormonien aivopesun tuloksena.
Itse tulin yhden yön suhteesta raskaaksi
Ja sit yksinään onkin niin ihana kasvattaa sitä lasta, vaikeuttaa myös miehen saantia. Eikö tuossa iässä nyt kannattaisi odottaa sitä miestä ensin jonka kanssa yhdessä se perhe perustaa?
Vauvakuume on rakastumisen ohella vaarallisimpia psykooseja.
Vierailija kirjoitti:
Vauvakuume on rakastumisen ohella vaarallisimpia psykooseja.
Monilla nuo liittyvät vieläpä toisiinsa.
En ymmärrä miten joku voi haluta vauvaa. Rumaa, ryppyistä, kuolaava sinappikakkaa 24/7 pukkaavaa mulkosilmää. En välitä edes aikuisista ihmisistä, ja jokaisesta vauvasta kehittyy sellainen ennen pitkää. Mitä järkeä? Ei sun geenit niin ihmeelliset ole. T. Vela
Eipä tuo ole miehenäkään helppoa jos perheen haluaisi. Ei voi tehdä oikein mitään muuta kuin toivoa ihmettä, että sellaiseen naiseen tutustuisi vielä.
M37
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi haluta vauvaa. Rumaa, ryppyistä, kuolaava sinappikakkaa 24/7 pukkaavaa mulkosilmää. En välitä edes aikuisista ihmisistä, ja jokaisesta vauvasta kehittyy sellainen ennen pitkää. Mitä järkeä? Ei sun geenit niin ihmeelliset ole. T. Vela
Kyllä ne on sun geenit, joissa sitä vikaa on, ja siksi ne niin vahvasti sinua ohjaavatkin velan tielle. Terveellä ihmisellä on vahva lisääntymisvietti, sairas (joko fyysisesti, henkisesti tai sekä että) tuntee, ettei ehkä kannata sitä sukua jatkaa. Eli suurkiitos teille, kaikki velat, jotka toimitte oikein, ettekä siirrä sairauksianne (mitä ne nyt itse kullakin sattuvat olemaan) eteenpäin, vaan jätätte maailman terveille sukulinjoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on sun geenit, joissa sitä vikaa on, ja siksi ne niin vahvasti sinua ohjaavatkin velan tielle. Terveellä ihmisellä on vahva lisääntymisvietti, sairas (joko fyysisesti, henkisesti tai sekä että) tuntee, ettei ehkä kannata sitä sukua jatkaa. Eli suurkiitos teille, kaikki velat, jotka toimitte oikein, ettekä siirrä sairauksianne (mitä ne nyt itse kullakin sattuvat olemaan) eteenpäin, vaan jätätte maailman terveille sukulinjoille.
Tulipas sieltä kliseinen kriisissä olevan vanhemman purkaus. Apinan tasolla olevat ihmiset eivät ehkä keksikään muuta tarkoitusta elämälleen kuin pakonomaisen lisääntymisen, mutta terveyden kanssa sillä ei ole nykyaikana enää mitään tekemistä. Tietysti kivesten ja munasarjojen on toimittava, mutta minun tapauksessani kyse ei ole tästä tai siitäkään, että tuntisin ettei minun kannattaisi jatkaa sukuani, vaan en vain yksinkertaisesti halua tehdä niin, koska en ole kiinnostunut lapsiperhearjesta enkä tarvitse ulkopuolisia ihmisiä paikkaamaan omaa itsetuntoani tai hoitamaan minua vanhempana. Sen vuoksihan sinäkin ne räkänokkasi teit, vai aiotko väittää muuta?
Jos jokin, niin keskimääräistä korkeampi älykkyysosamääräni ja harkintakykyni on ollut se tekijä, joka on ohjannut minut vapaaehtoisen lapsettomuuden tielle. Voihan sen nähdä jonkinlaisena geneettisenä poikkeavuutena, mutta heikkoudeksi sitä tuskin voi sanoa, sillä älykkäillä ja itsenäiseen ajatteluun kykenevillä yksilöillä on aina ollut tärkeä rooli eläinpopulaatioissa ja myös meidän modernissa yhteiskunnassamme. Emme olisi koskaan kokeneet esim. teollista vallankumousta tai sähköverkon käyttöönottoa, elleivät asialleen omistautuneet tiedemiehet ja -naiset olisi keskittyneet yhteisen edun ajamiseen itsekkään ja päättömän maapallon ylikansoituksen sijasta.
Pysytään siis molemmat omissa lesteissämme, minä ideoin ja suunnittelen tätä maailmaa paremmaksi paikaksi elää sillä aikaa kun sinä jahtaat vastakkaista sukupuolta kuola suupielestä valuen. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Parempi kun tyhmät lisääntyvät ja tekevät lisää työläisiä ja veronmaksajia meille viisaammille käytettäviksi. Vain siihen teistä on, toteuttamaan muiden käskyjä.
Missä ap, minkä ikäinen ja kokoinen olet?
Täällä olisi mies kassit täynnä.