Näin IG:ssä jonkun nuoren ulkomaalaisen lentopalloilija/koripalloilijanaisen profiilin ja järkytyin siitä, kuinka pitkiä jotkut naiset ovat!
En muista tarkkaa pituutta, mutta oli aivan varmasti yli 190 cm! Lisäksi siinä oli yksi kuva, jossa tämän naisen reppuselässä oli joku nuori mies! Ilmeisesti kaverimies, mutta silti. Nainen oli siis niin kookas ja voimakas, että jaksoi kantaa sitä kaverimiestä reppuselässä! 😱
Eikä kyseessä ollut mikään pienikokoinen mies, vaikkakin luultavasti tätä naista pienikokoisempi kyllä.
Miten ihmeessä jotkut naiset voivat olla noin isoja? Ja mitä etua naiselle voi elämässään olla tuollaisesta koosta? En ymmärrä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mitä etua naiselle on siitä, jos mies on alle 185-senttinen pygmi?
Mutta valtaosahan miehistä on.
Ohhoh. Pitkä koripalloilija. Ihmeellistä.
Ei saa tuoda neekerinaisia laivalasteittain tänne! Miehiä vain!
Kuinka monta kertaa sinä olet järkyttynyt tästä samasta asiasta? Alzheimerko vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sinä olet järkyttynyt tästä samasta asiasta? Alzheimerko vaivaa?
Mutta kun minua huolestuttaa miesten asema tulevaisuudessa, jos pitkiä ja isokokoisia naisia on entistä enemmän. Lisäksi molempien sukupuolten parinmuodostus tulee silloin vaikeutumaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos haluaa miehen, joka pärjää esteettisissä urheilulajeissa, pitää valita alle 185cm mies.
Sama juttu miehillä, että pitää valita enintään keskipituinen nainen jos haluaa naisen, joka hallitsee kehonsa erittäin hyvin.
Kaikki lentopalloilijat eivät ainakaan ole pitkiä, vaan se riippuu siitä mitä paikkaa pelaa. Olen tavannut kilpailevan koripallomiehen, joka on alle 175cm pitkä.
Typeryksiä huolestuttaa typerät asiat!
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kaikki lentopalloilijat eivät ainakaan ole pitkiä, vaan se riippuu siitä mitä paikkaa pelaa. Olen tavannut kilpailevan koripallomiehen, joka on alle 175cm pitkä.
Tuo lentopalloilijoihin liittyvä on totta. Liberot saattavat olla sukupuolensa keskipituisia tai jopa lyhyempiäkin. Keskitorjujat taas ovat monesti hyvinkin pitkiä.
Hei ap.
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tuollaisen järkytyksen.
Ihmisiä on erikokoisia, ja joskus naiset ovat suurempia kuin miehet. Toivottavasti pystyt ymmärtämään tämän tilanteen.
Järkytyin, koska joku oli järkyttynyt ihmisten eri pituuksista! Tai ehkä järkytyinkin kyseisen ihmiset tyhmyydestä? No, järkytyin nyt kuitenkin.
Kerrotko vielä miten ihminen voi vaikuttaa pituuteensa, niin nämä pitkät naiset voivat korjata sinua järkyttäneen asian?
Tämä ap on varsinainen tissiposki. Aina kun näkee pitkän naisen niin tulee tänne kirjoittelemaan ja kauhistelemaan😱. Nyt sitten hakee koripalloilijoita ihan netistäkin. Taitaa olla joku fetissi. Ihan mielenkiinnosta laita ap kokovartalokuva itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun minua huolestuttaa miesten asema tulevaisuudessa, jos pitkiä ja isokokoisia naisia on entistä enemmän. Lisäksi molempien sukupuolten parinmuodostus tulee silloin vaikeutumaan.
En usko, että olet huolestunut mistään muusta kuin että et itse saa naista pienenä miehenä.