Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle PS meinaa oikein välikysymyksen tehdä, kun meillä ei ole enää poliittista hallitusta :D

Vierailija
05.12.2019 |

Persujen poliittinen tietämättömyys loistaa :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreän liikkeen perusti aikoinaan entiset taistolaiset. Näkyy edelleen heidän politiikassaan ja toimintatavoissaan. Heillä on paljon ystäviä rajan takana idässä. Aatemaailma on sama kuin menneinä vuosikymmeninä, se on vain verhottu luonnonsuojeluun. Luonnonsuojelu tietysti on hyvä asia, kunhan se tehdään oikein.

Historiantuntemuksestasi ei voi kyllä kummoisia pisteitä antaa. Vihreä liike syntyi yliopistopiireissä nimenomaan suomettumisen ja taistolaisuuden vastaliikkeenä.

Vierailija
22/28 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreän liikkeen perusti aikoinaan entiset taistolaiset. Näkyy edelleen heidän politiikassaan ja toimintatavoissaan. Heillä on paljon ystäviä rajan takana idässä. Aatemaailma on sama kuin menneinä vuosikymmeninä, se on vain verhottu luonnonsuojeluun. Luonnonsuojelu tietysti on hyvä asia, kunhan se tehdään oikein.

Katsopa nyt ajatuksella läpi että ketkä Vihreitä olivat perustamassa ja palataan sitten asiaan uudemman kerran :-)

Voi kuule, kun minä olen elänyt nuo ajat ja tiedän, ketä siellä oli taustalla häärimässä ja vaikuttamassa. Siellä on edelleen entisiä taistolaisia mukana. Että katsopa kuule ihan itse ajatuksella läpi Vihreän liikkeen toimijat. Veikkaan vaan, että et tiedä asiasta höykäsen pöläystä. Luuletko, että nämä nykyiset pellet ovat niitä, jotka Vihreää liikettä oikeasti johtaa? Voi hyvänen aika, juuri noin tietämättömiä ihmiset ovat. 

No jaa toki meille ne taistolaiset perustajajäsenyt alkuun jos lässytykseltäsi pystyt. Tietämätön taidat olla kaikessa ylemmyydentunnossasi lähinnnä sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa nyt ajatuksella läpi että ketkä Vihreitä olivat perustamassa ja palataan sitten asiaan uudemman kerran :-)

Voi kuule, kun minä olen elänyt nuo ajat ja tiedän, ketä siellä oli taustalla häärimässä ja vaikuttamassa. Siellä on edelleen entisiä taistolaisia mukana. Että katsopa kuule ihan itse ajatuksella läpi Vihreän liikkeen toimijat. Veikkaan vaan, että et tiedä asiasta höykäsen pöläystä. Luuletko, että nämä nykyiset pellet ovat niitä, jotka Vihreää liikettä oikeasti johtaa? Voi hyvänen aika, juuri noin tietämättömiä ihmiset ovat. 

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
24/28 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järjeä tuossa on? Kun Haavisto jatkaa ministerinä niin silloinhan äänestetään hallituksen luottamuksesta. Ei siitä tarvitse välikysymystä erikseen tehdä.

Vierailija
25/28 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on sivari eikä kuulu kirkkoon.

Vierailija
26/28 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järjeä tuossa on? Kun Haavisto jatkaa ministerinä niin silloinhan äänestetään hallituksen luottamuksesta. Ei siitä tarvitse välikysymystä erikseen tehdä.

Ei äänestetä vaan pääministeristä. Jos uusi pääministeriehdokas saa yli puolet eduskunnan äänistä niin sitten presidentti nimittää hänet ja muut uuden hallityksen tyypit ministereiksi ja hallitus on syntynyt.

Vierailija
27/28 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap kuvittelee, että koska hallitus vaihtuu, niin Haavisto ei ole enää vastuussa teoistaan?

En pilkkaisi ap:ta, koska näinhän se yleensä menee, eli eivät ota vastuuta mistään teoistaan

ministerinä.

Vierailija
28/28 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap kuvittelee, että koska hallitus vaihtuu, niin Haavisto ei ole enää vastuussa teoistaan?

En pilkkaisi ap:ta, koska näinhän se yleensä menee, eli eivät ota vastuuta mistään teoistaan

ministerinä.

Näin se on mikäli teot eivät ole rikollisia.

Mutta ministerikin on lain edessä ihan tavallinen juridinen henkilö ja vastaa oikeudessa teostaan jos se teko on rikokseen yllyttäminen. Eikä se teko vanhene hallituksen kaatumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme