Samantha Fox oli mieleen 80-luvulla. Mut eiks Samantha ollut alaikäinen noustessaan julkisuuteen siis 16-vuotias vai muistanko väärin?
Kommentit (31)
Sabrina tais heilutella tissejä julkisesti jo 15 tai 16 vuotiaana.
noh,molemmat kuitenkin tärkeitä historian merkkihenkilöitä
Samantha Fox on syntynyt vuonna 1966, on nyt 53-vuotias.
Minä olen syntynyt vuonna 1971 ja olin 15-vuotias kun hän oli pinnalla. Touch Me -kappale on julkaistu vuonna 1986.
Ihailtiin sitten 16 vuotiaan pikkupimatsun tissejä koko maailman voimin
Joten? Oliko pikku-G alaikäinen noustessaan julkisuuteen? Jordy? Eveliina Pokela? Michael Jackson?
Samantha Foxhan on lesbo. Ajattelinkin aina, että jotain vikaa hänessä on kun ei yhtään sytyttänyt.
M47
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo jo liene liki viiskymppinen (tai ainakin sen verran )
On jo yli ja vaihtoi naisiin.
Ennen sai olla briteissä ja tanskassa kolmossivun tyttönä 16 vuotiaana yläosattomissa kun sai vanhemmilta luvan.
Samantha Fox pääsi The Sun- lehden kolmossivun tytöksi ÄITINSÄ luvalla (ja ilmeisesti äitinsä pakottamana; äiti näki keinon tehdä rahaa muodokkaan tyttärensä avulla; äiti lähetti alusasuvalokuvia tyttärestään mallikilpailuun ja sittemmin vanhemmat antoivat luvan yläosattomiin kuviin) - alaikäinen tosiaan tarvitsi huoltajan luvan paljastella, mutta paljastelussa ei sen luvan kanssa ollut mitään ongelmaa.
Bill Wyman seurusteli 13 v Mandy Smithin kanssa Mandyn äidin luvalla. Tuolloin ei iästä tehty niin suurta numeroa. Samanthan äiti oli kunnon päällepäsmäri. Muistan kuinka töykeästi Samantha esiintyi Simo Rantalainen haastattelussa, valitti surkeasta hotellista.
Jonnet ei muista mutta tietäjät tietää!