Miehen alakerta karvoilla vai ilman?
Kertokaas naiset millainen miellyttää ja mikä on nykyaikana normi?
Ikää jos miehellä on 40+. Ja laittakaa oma ikänne.
Kommentit (43)
No on se ihan kiva jos mies on sheivannut kaiken pois. Mä jätän aina itse vähäsen. Ikää 44v.
Karvoilla tietenkin. Ihan outo ajatus, että aikuisella miehellä olisi karvaton alapää.
N40+
Karvoilla, pallit (ja peppukarvat jos haluaa) voi ajella ja puhdas pitää olla. Vähän voi lyhentää, muttei ihan lyhyeksi. Minusta miehen kaareva ja paksu karvoitus on kiihottava. Mieheni ajaa usein häpykarvat, mutta jättää minun mielikseni muuten ajelematta. Sillälailla, että raja on pehmeä. :)
Puhtaus on tärkein, muuten ei niin väliä. Jos karva kasvaa huoosti niin voi ajaa pois. Selkäkarvat voi myös poistaa, muttei niin väliä jos V:n mallinen
Ikää mieluiten alle 30v ja alakerta karvoineen mielellään. Pallikarvojen poisto ei haittaa ja selkäkarvojen poisto toivottavaa, mutta muuten karvoineen paras.
Vierailija kirjoitti:
Ikää mieluiten alle 30v ja alakerta karvoineen mielellään. Pallikarvojen poisto ei haittaa ja selkäkarvojen poisto toivottavaa, mutta muuten karvoineen paras.
Unohtui oma ikä. Olen 33v.
Oletettavasti aika vaihtelevia vastauksia. Itse ajelin ennen kaikki pois, mutta nykyinen tyttöystävä tykkää että on karvat (hänelläkin on).
Ilman, ilman muuta. Nykyisellä tosin vähäisesti karvaa, eikä ajele jollen oikein kauniisti pyydä... Onhan se jotenkin mukavampi imeä karvatonta. Omakin toki karvaton.
Karvat pitää olla, se näyttää miehekkäältä ja koska sheivattu sänki pistelee. Sokerointi on meidän naisten juttu, en pidä siitä, jos mies ajelee karvojaan. Pitää olla puhdas ja suihkunraikas silti.
Vierailija kirjoitti:
Karvat pitää olla, se näyttää miehekkäältä ja koska sheivattu sänki pistelee. Sokerointi on meidän naisten juttu, en pidä siitä, jos mies ajelee karvojaan. Pitää olla puhdas ja suihkunraikas silti.
Olen N44
Itse trimmaan mutta täysin karvaton tuntuisi kyllä oudolta.
Kunhan ei pistele. Eli jos alkaa sheivaamaan niin joka päivä sitten.
Karvaton on parempi imeskelyyn ja kuolemisen. Kaikki siis pois.
*nuolemiseen. Kiitos taas, auto-correct.
Voi siistiä, mutta ei ihan karvattomaksi. Karvoitus on miehekästä.
Kuten monesti jo on tässä mainittu, puhtaus on ensiarvoisen tärkeää.
Mun rakastajani ajelee pallit ja peniksen läheltä. Ja kieltämättä kivempi antaa suuseksiä näin.
N 52 v
Kumpi vaan käy, olen antanut suuseksiä sekä karvallisille että karvattomille, kunhan peseytymispuoli on ollut hoidossa. N47
Ei todellakaan mitään karvatonta. Meillä miehellä alakerrassa vähän siistitty, mutta muuten luonnollinne karvoitus, itselläkin melkein luonnontilassa oleva kolmio. Vähän toki olen myös siistinyt reunoilta, mutta siinä se.
Ja ikää oli N31 & M30. Seksiä yleensä 4-5 kertaa viikossa.
Siisti karvoitus on kiva. Jos on luonnostaan karvaton niin ok, mutta ei tarvitse ajaa kaikkea pois. Oikein karvaisten pallien nuoleminen on ikävää, kun karvoja menee nenään ja kurkkuun.
Otan mieluummin miehen karvoineen, karvanpoisto on naismaista.
N50
Ihan sama. Ei niitä ole kuitenkaan mulle tarjolla.
N44