Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat niin laiskoja työpaikalla?

Vierailija
05.12.2019 |

Kaikki jätetään siihen, mihin ne kädestä sattuu laskemaan. Vessapaperia ei haeta lisää, eikä käsipyyhepaperia. Teippi loppuu, eikä kukaan sano ääneen tai pyydä ostajaa ostamaan lisää. Kahviroiskeet jää valumaan pitkin seiniä ja kaappeja, ja pöntöt vetämättä. Siivooja käy kerran viikossa, koska ei meitä ole kuin muutama.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia jätetään pieni tira pannun pohjalle, ettei tarvitse keittää uutta. 

Vierailija
2/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep oon huomannu saman. meilläkin jotkut vähät välittää siitä että osuuko roskat roskiin vaia vähän sinne päin. kyllä ne joku siitä siivooaa tuntuu moni ajattelevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä meikäläisen työpaikalla. Jokaikinen roska päätyy roskikseen ja kahvikuppi tiskikoneeseen. Koskaan ei ole näkynyt edes jarrutusjälkiä pöntössä.

t. Ope

Vierailija
4/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivoathan jälkesi, koska äitisi ei siivoa täällä".

Jotain tuon tyylistä tekstiä olen joskus nähnyt työpaikkojen keittiöissä.

Vierailija
5/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä meikäläisen työpaikalla. Jokaikinen roska päätyy roskikseen ja kahvikuppi tiskikoneeseen. Koskaan ei ole näkynyt edes jarrutusjälkiä pöntössä.

t. Ope

Taitaa olla isompi ongelma miesvaltaisilla työpaikoilla. En minäkään tuohon törmännyt silloin, kun olin töissä toimistossa, jossa valtaosa oli naisia. Fiksuistakin miehistä tulee vissiin ihan kädettömiä työpaikalla. AP

Vierailija
6/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siivoathan jälkesi, koska äitisi ei siivoa täällä".

Jotain tuon tyylistä tekstiä olen joskus nähnyt työpaikkojen keittiöissä.

Niin minäkin, mutta auta armias, jos erehdyt sellaisen laittamaan esille: sua pidetään nipottavana tiukkiksena, joka voi mennä siivoamaan kun niin kerta häiritsee. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi