Kertovatko miehenne jos ovat runkanneet yksin
Itse välill kerron.M17.4
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn mieheltä useampana päivänä kun tulen töistä että oletko tullut. usein on eikä haittaa miniä pätkääkään. hoitaa minut kuitenkin joka kerta kun haluan.
Onko kestoo enempi kun on päästelly päiväll jo paineet pois?M42
Kertoo usein tai se tulee silloin ilmi. Meillä on seksiä aika paljon, mutta joskus esim. aamulla jos ei ole tilaisuutta mies ei jaksa välttämättä säästää iltaan/seuraavaan saumaan asti ja kertoo sitten, että hoiti jo itsensä päivällä, mutta yleensä jaksaa vähintään minun vuokseni alkaa hommiin (eli vähintään suuseksiin). Ei miehen runkkaus minua haittaa vaan olisi ehkä tylsääkin jos olisi passiivisempi. Masturboin itsekin vaikken yhtä usein kuin mies, jaksan säästää paremmin seuraavaan kertaan. :)
Eipä ole koskaan puolison kanssa puhuttu omasta kivasta suoraan. Tai no, on asiaa sivuttu ainakin kun on puhuttu seksileluista, oon saattanu mainita testanneeni esimerkiksi tappeja.
Mutta kertooko AP miehelleen, jos on itsensä hoidellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn mieheltä useampana päivänä kun tulen töistä että oletko tullut. usein on eikä haittaa miniä pätkääkään. hoitaa minut kuitenkin joka kerta kun haluan.
En osaa sanoa kun kovin on kestävä noin yleisesti. Kysyy usein voiko jo tulla. Varmaa panisi pitkäänkin jos olisi pakko mutta itse saan ekan orgasmin suht nopeasti mutta seuraavat 2-3 ei tule ihan niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kun kovin on kestävä noin yleisesti. Kysyy usein voiko jo tulla. Varmaa panisi pitkäänkin jos olisi pakko mutta itse saan ekan orgasmin suht nopeasti mutta seuraavat 2-3 ei tule ihan niin helposti.
saatko ratsastus asennos hyvin orkun.M42
Vaimo alkanut kyseleen päivällä olenko runkannut,
Se on.merkkinä siitä että hän haluaa illalla seksiä ja haluaa että saa pidempään kun olen runkannut ennen aktia
Meilläkin kysyy. Haluaa tietää. Lisäksi, saattaa määrätä Minun runkkauksesta esim. Illalla kun tietää minun olevan vapaalla seuraavana päivänä. Hyvin kiihoittavaa tehdä se käskystä, usein tiettyyn kellonaikaan.
En nyt sillä tavalla samaan tyyliin raportoi kuin että "kävinpä iltapäiväkävelyllä", mutta voin kertoa, jos tekee mieli vähän kiusoitella vaimoa. Yleensä tällöin tilanne on se että olen jossain reissussa, ja yritän live-raportoinnilla kuumottaa häntäkin sen verran, että alkaisi itsekin puuhiin (ei normaalisti tykkää itsetyydytyksestä).
Ei kerro mutta näen sen kyllä herrasta ja sanon suoraan ettet sitten voinut odottaa että tulen kotiin. No ei se minua haittaa vaan kiusoittelen asiasta ja tiedän että saan munaa kyllä aina kun haluan ja usen alkaa haluttaa kun tietää että mies on jo runkannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro mutta näen sen kyllä herrasta ja sanon suoraan ettet sitten voinut odottaa että tulen kotiin. No ei se minua haittaa vaan kiusoittelen asiasta ja tiedän että saan munaa kyllä aina kun haluan ja usen alkaa haluttaa kun tietää että mies on jo runkannut.
Kiusaako koskaa millää kuvilla tai videolla päivällä sua töihin esim.M17.4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaako koskaa millää kuvilla tai videolla päivällä sua töihin esim.M17.4
Ei.
Ei mies kerro. Mutta sen huomaa. Voin laittaa vaikka ja mitä seksi viestejä tai lähettää itsestäni eroottisia kuvia. Se innostuu ensin ja sitten alkaa katsomaan alastomien naisten kuvia netistä himoonsa ja runkkaa. Mutta eipä sitten kanssani enää onnistukkaan. Saan ottaa suihin minkä jaksan ja silti kesken aktin lerpahtaa. Ei oikein taida tämä nainen kelvata oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies kerro. Mutta sen huomaa. Voin laittaa vaikka ja mitä seksi viestejä tai lähettää itsestäni eroottisia kuvia. Se innostuu ensin ja sitten alkaa katsomaan alastomien naisten kuvia netistä himoonsa ja runkkaa. Mutta eipä sitten kanssani enää onnistukkaan. Saan ottaa suihin minkä jaksan ja silti kesken aktin lerpahtaa. Ei oikein taida tämä nainen kelvata oikein.
Miksi melkein kaikilla tämän palstan naisilla on tuollainen mies?! Ei ole normaalia, älkää tyytykö. -nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi melkein kaikilla tämän palstan naisilla on tuollainen mies?! Ei ole normaalia, älkää tyytykö. -nainen
Minä taas ihmettelen, miten melkein kaikissa tämän palstan ketjuissa on nainen, joka raportoi tämän saman asian. Alan jopa epäillä, että kaikki mitä luen netistä ei olekaan totta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen, miten melkein kaikissa tämän palstan ketjuissa on nainen, joka raportoi tämän saman asian. Alan jopa epäillä, että kaikki mitä luen netistä ei olekaan totta...
Jos tuo on se sama nainen joka raportoi ton saman asian joka ketjuun. Ilmeisesti asia vaivaa. Kannattaisikohan erota?
Anteeksi nyt vain mutta jos tietäisin mieheni runkanneen juuri jotain fantasia naistaan kuolaten niin en todellakaan haluaisi itseäni alasti heitäytvän mieheni vertailtavaksi. Yök! Eikö teitä oikeasti haittaa? Ette te millään vedä vertoja niille miestenne ihanne unelma naisille joita katsoen kiihotutaan ihan täysin ja oman naisen kanssa taatusti ei se kuti irtoa kunnolla kun totuus iskee päin naköä mitä on oikeasti pystynyt saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain mutta jos tietäisin mieheni runkanneen juuri jotain fantasia naistaan kuolaten niin en todellakaan haluaisi itseäni alasti heitäytvän mieheni vertailtavaksi. Yök! Eikö teitä oikeasti haittaa? Ette te millään vedä vertoja niille miestenne ihanne unelma naisille joita katsoen kiihotutaan ihan täysin ja oman naisen kanssa taatusti ei se kuti irtoa kunnolla kun totuus iskee päin naköä mitä on oikeasti pystynyt saamaan.
Entäs saako runkata jos ei katso mitään, mutta fantasioi vain ihan mielikuvituksissaan fantasianaisia? Vai onko itsetyydytys kokonaan kiellettyä, jos ei pysty aukottomasti todistamaan, että on joko fantasionut vain omasta naisestaan, tai sitten jättänyt fantasiat kokonaan väliin ja ihan vain mekaanisesti hinkannut?
Jos haluat olla parisuhteen ajatusten ja tekojen poliisi, niin ehkä parempi tosiaan olisi kaikkien kannalta, että parisuhteesikin olisi vain ... fantasia.