Naiset jotka aktiivisesti piirittävät miehiä
Minusta tuo on jotenkin tökkäävä ilmiö, että piiritetään miestä ja aktiivisesti "tehdään itseä tykö". Töissä saan paraikaa todistaa moista, kun eräs vajaa 40v yh-mamma on iskenyt silmänsä hyvännäköiseen lapsettomaan sinkkumies-kollegaan. Mun työhuone on tätä miestä vastapäätä ja todella läpinäkyvästi ihastunut nainen ramppaa miehen ovella milloin minkäkin muka-asian tiimoilta. Samalla kääntää puheenaiheet muuhun jutusteluun, nauraa tekopirteän kovaäänisesti jne. Musta tuntuu että pukeutuminenkin on muuttunut perus-villatakkilookista avariin kaula-aukkoihin, punaisiin korkkareihin ja mekkoihin.
Jännä nähdä saako täti miehen nalkkiinsa! Itse kyllä melkein toivon ettei tyyppi lankeaisi tähän ansaan :D Samalla mietin, kuinka jollakulla on pokkaa noinkin avoimeen toimintaan ja vieläpä työpaikalla.
Kommentit (7)
Ehkä mamma on huomannut, että jos miestä haluaa niin itse on otettava ohjat käsiin. Toki työpaikalla kaikenlaiset iskemiskuviot ovat hieman kyseenalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mamma on huomannut, että jos miestä haluaa niin itse on otettava ohjat käsiin. Toki työpaikalla kaikenlaiset iskemiskuviot ovat hieman kyseenalaisia.
Näin. Työpaikka ja rakkaus pitäisi pitää erillään.
Kun tulin baari-ikään ja kävin enemmän yökerhoissa muistan, että miehiä pokaamaan menevät nuoret naiset olivat usein näitä wt-tapauksia.
Mä olen ollut tilanteessa, jossa miespuolinen työkaveri aloitti vastaavan "piirittämisen". Hakeutui jatkuvasti juttusille, kyseli lähtisinkö kahville jne. Todella rasittavaa, vaikka olin sinkku. Olen täysin samaa mieltä siitä, että piiritykset tulisi hoitaa työpaikan ulkopuolella. Töissä tulisi antaa kaikille työrauha.
Tuollainen tyrkyttäminen usein latistaa mielenkiinnon, varsinkin jos siinä on epätoivoinen vivahde. Pätee molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos itselleen mieluisan miehen haluaa (poislukien varatut), kannattaa ottaa ohjat käsiin. Naiset eivät ole yleensä niin sitkeitä ja iholle tulevia kuin useat miehet.
No onko tuo sinulta pois, kysyn vaan?