Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetoan teihin, teinien vanhemmat.

Vierailija
05.12.2019 |

Katukuvassa vyöryy yhä enemmän pallonmuotoisia nuoria. Niin tyttöjä kuin poikia.

Avatkaa silmänne, tehkää jotain.
Kun ihminen on elefanttilihava jo alle kaksikymppisenä, ei tulevaisuudessa ole
hurrattavaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso ei liiku kun tietokoneella on miellyttävempää tekemistä. 

Vierailija
2/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole meilläpäin vyörynyt.

4 omaa teiniä + niiden kaikki kaverit.

pkseutu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmissä kunnossa on meillä molemmat, toista pitää jopa patistaa syömään, muuten paino laskee liikaa. Äitinsä on sitten kyllä pyöreä :)

Vierailija
4/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🅾🔴🔵⚪🔘⚾⚽🏉🔮🎈🌑🌕🌐

Näitä vai?

🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝

Vierailija
5/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdin ja puutun syömiseen, siis en vain teinin vaan sanon että meidän pitää korjata tottumuksiamme silloin kun näyttää kiloja kertyvän. Lasta ei jätetä yksin. Läskit vanhemmat tekee läskejä lapsia. Siispä vanhemmat myös katsoo mitä syö.

Vierailija
6/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaistumme hyvää vauhtia.

Vierailija
7/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen teinin äiti ja meidän teinien ystäväpiirissä tai edes luokilla ei ole yhden yhtä lihavaa teiniä. Kiinnitimme siihen asiaan mieheni kanssa huomiota ihan vasta kun 13 vuotiaan pojan luokkakuvat tulivat alkuviikosta. Joka ikinen teini oli oikein sutjakka, jopa laiha.

Omat nuoreni ovat myös sutjakoita ja terveitä. Ruoka maistuu kaikille hyvin ja tottakai jokainen tykkää olla kännykkä kädessä iltaisin, mutta heillä on hyvä kunto ja terveet elämäntavat. Meidän perheessä minä olen se pyörein tapaus, mutta ei minuakaan kukaan lihavaksi sano.

Pääkaupunkiseudulla asumme.

Vierailija
8/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kohopositiivuus

#voimaantuneillaonkivaa

Vierailija
9/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paino on yleisesti noussut niin tytöillä kuin pojillakin. Oma kuopus on lihaksikas mutta mielestäni silti muutaman kilon ylipainoinen (173/71), onneksi kuitenkin tiimalasin muotoinen vartalo. Parin kilon ylipainoa on varmaan suurimmalla osalla, todella lihavia onneksi ei

Vierailija
10/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole keinoja pysäyttää tuon yhden teinini lihomista.

Vierailija
11/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne lihottavat herkut sinne kaappiin ostaa?

Vierailija
12/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonlopuksi minä ostan ruuan lisäksi myös herkut. Kuka teille?

Vierailija
13/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle ei mahda mitään, jos hän haluaa

syödä itsensä ähkiöksi.

Mutta alaikäisillä on huoltajat.

Vierailija
14/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen lihottaminen pitäisi olla automaattinen lasu. Ehkä sitten heräisi ihmiset. Se, ettei itse enää näe ns. katukuvassa pyöreitä lapsia johtuu ihan siitä, että on vääristynyt käsitys siitä minkäkokoinen lapsen kuuluu olla, koska niitä pyöreitä on sen verran paljon.

Vierailija
15/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen lihottaminen pitäisi olla automaattinen lasu. Ehkä sitten heräisi ihmiset. Se, ettei itse enää näe ns. katukuvassa pyöreitä lapsia johtuu ihan siitä, että on vääristynyt käsitys siitä minkäkokoinen lapsen kuuluu olla, koska niitä pyöreitä on sen verran paljon.

Meinaatko, että vanhemmat lihottavat tarkoituksella lapsiaan vai miten se lasu tässä voisi auttaa? Meidän nuori lihoi ollessaan sijoitettuna... En usko, että siellä sijoituspaikassa tahalleen lihottivat lapseni.

Vierailija
16/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että vanhemmat lihottavat tarkoituksella lapsiaan vai miten se lasu tässä voisi auttaa? Meidän nuori lihoi ollessaan sijoitettuna... En usko, että siellä sijoituspaikassa tahalleen lihottivat lapseni.

Meinaan todellakin, että vanhempien syy se on, jos lapsi on lihava. Tällaisen pitäisi olla automaattinen triggeri ulkopuolisten tahojen puuttua asiaan. Lapsen lihavuus on tietynlaista pahoinpitelyä, sillä pilataan hänen elämänsä pitkälti loppuelämän ajaksi. 

Vierailija
17/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin aikoinaan minun 14 v tyttärelle, joka mussutti joka ikinen päivä kaikkea sontaa, että ois hyvä enempi liikkuaki, ku menee kerta ravintoakin aikalailla.

Istuin sitten kuraattorin luona kuuntelemassa, kuinka tuhosin tytön minä-kuvan ja itsetunnon. Läskiksikin kuulema haukuin.

Kun painoa tuli kahden vaatekoon verran puolessa vuodessa, niin se oli mun syy. Olis pitäny kannustaa.

Kun siihenki vaan totesin, että kroppaan jää se mitä ei kuluta, ja ihan lääketieteellinen tosiasia niin olin ulkonäkö-keskeinen vosu.

Terveelliset välipalat ja ehdotukset tarkoitti, että veetuilen ja ivaan.

Teineille ei järkipuhe auta. Eikä esimerkki.

Vierailija
18/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini osaa mennä itse kauppaan. Parilla eurolla saa vaikka useamman munkin tai croissantin. Valitettavasti. Jos teini ei jaksa välittää tai hukuttaa murheitaan herkuttelulla voi olla todella vaikea vaikuttaa vaikka yrittäisi puhua järkeä ja tehdä kotona terveellistä ruokaa.

Vierailija
19/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jos on normaalipainoinen niin saa seksiä keneltä vaan. Vaikka olisi jo nelikymppinen itse. Sellaiseksi tämä on mennyt.