Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan iskeminen, kannattaako edes yrittää?

Vierailija
04.12.2019 |

Tämä mies siis opettaa minulle yhtä ainetta aikuispuolen koulutuksessa, joskin uudessa lukkarissa näytti olevan aika harvakseltaan tunteja. Ja kyllä, on hemmetin hyvännäköinen. Ekan kerran kun näin kyseisen opettajan, ei mieleen ole oikein muuta mahtunutkaan. En ole ihastunut vaan haluan häneltä ihan vaan panon tai vaikka useammankin.

Mites on, kannattaako edes yrittää? Ihan aikuisia tässä kummiskin ollaan mutta mietin vaan, tuleeko tuossa joku moraalikysymys vastaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis nainen kyseessä, niin niitäpä ei tarttis paljon yrittää. Tarjoo keskikaljan niin se on siinä.

Vierailija
2/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et opettajan työtä häiritsisi, ihan vaan panon saa muualtakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa et opettajan työtä häiritsisi, ihan vaan panon saa muualtakin.

Toppuuttelusta toiset vaan innostuu, että "minä kyllä teen mitä haluan."

Vierailija
4/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Iske silmää tunneilla, tee viekottelevia ilmeitä ja pistä paljastavat vatteet päälle. Voi tulla melko lailla kiusallinen opiskeluaika tai sit panette ja tulee kiusallinen opiskeluaika.

Vierailija
5/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa. Iske silmää tunneilla, tee viekottelevia ilmeitä ja pistä paljastavat vatteet päälle. Voi tulla melko lailla kiusallinen opiskeluaika tai sit panette ja tulee kiusallinen opiskeluaika.

No joo, eipä tuota koulua ole jäljellä kuin seitsemän kuukautta ja siitäkin kaksi menee työharjoittelun puitteissa. Yhteisiä tunteja (tai päiviä) on neljä tai viisi. 

Voihan sitä tietysti odotella että koulu on loppusuoralla mutta mutta...

Ja mitään riesaa minusta ei saa. Jos sanoo ei niin se myös tarkoittaa sitä ja minä jätän miehen rauhaan.

-ap-

Vierailija
6/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ne opettajatkin on. Tiedän muutaman opettajan, joilla on vaimo/aviomies.

Vierailija
7/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kannattaako koulua laittaa tuon takia läskiksi.

Vierailija
8/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä onko ope sinkku? Ootko jo tsekannut sometilit?

Vierailija
9/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitä onko ope sinkku? Ootko jo tsekannut sometilit?

Ei hajuakaan, onko sinkku. Lapsia ainakin on, sen tiedän.  Voihan olla vaikka eronnut. Ja joo, kyllä yritin etsiä miestä somesta mutta ei näytä löytyvän mistään. 

-ap-

Vierailija
10/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terveysalan ope?

Vierailija
11/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko terveysalan ope?

Ei, vaan turvallisuusalan.

-ap-

Vierailija
12/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilaisiin ei sekaannuta, riskeeraa uran. Jos on pakko, kokeile kun koulu on ohi.

Vierailija
13/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 no anna palaa... enemmän sillä kai on menetettävää kuin sulla.

Vierailija
14/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppilaisiin ei sekaannuta, riskeeraa uran. Jos on pakko, kokeile kun koulu on ohi.

En tietenkään halua vaikeuksia tuolle opettajalle ja siksi kyselinkin täältä, että kannattaako edes yrittää. 

-ap-

Vierailija
15/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
16/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miesopettaja on joutunut vastaavan seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Opiskelija erotettiin koulusta.

Vierailija
17/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti päiväunistasi, älä oikeasti tee mitään.

Vierailija
18/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, eipä tuota koulua ole jäljellä kuin seitsemän kuukautta ja siitäkin kaksi menee työharjoittelun puitteissa. Yhteisiä tunteja (tai päiviä) on neljä tai viisi. 

Voihan sitä tietysti odotella että koulu on loppusuoralla mutta mutta...

Ja mitään riesaa minusta ei saa. Jos sanoo ei niin se myös tarkoittaa sitä ja minä jätän miehen rauhaan.

-ap-

Mitä sitten? Olet sä silti ällöttävä, että alat ehdottelemaan panoja hänelle, kun hän yrittää vain tehdä työtään. 

Vierailija
19/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja entisen opettajan välille kehkeytyi suhde, kun olin graduntekovaiheessa enkä enää käynyt hänen luennoillaan. Itsekin olin siis vajaa 30v aikuisopiskelija ja tutustuttiin tämän opettajan kanssa paremmin, kun satuttiin käymään samalla kuntosalilla. Mutta luentojen tms yhteydessä iskemistä en todellakaan suosittele, saati jos tyyppi on varattu. Me oltiin sinkkuja molemmat ja ope teki varsinaisen aloitteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi