Opettajan iskeminen, kannattaako edes yrittää?
Tämä mies siis opettaa minulle yhtä ainetta aikuispuolen koulutuksessa, joskin uudessa lukkarissa näytti olevan aika harvakseltaan tunteja. Ja kyllä, on hemmetin hyvännäköinen. Ekan kerran kun näin kyseisen opettajan, ei mieleen ole oikein muuta mahtunutkaan. En ole ihastunut vaan haluan häneltä ihan vaan panon tai vaikka useammankin.
Mites on, kannattaako edes yrittää? Ihan aikuisia tässä kummiskin ollaan mutta mietin vaan, tuleeko tuossa joku moraalikysymys vastaan.
Kommentit (19)
Jospa et opettajan työtä häiritsisi, ihan vaan panon saa muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa et opettajan työtä häiritsisi, ihan vaan panon saa muualtakin.
Toppuuttelusta toiset vaan innostuu, että "minä kyllä teen mitä haluan."
Anna palaa. Iske silmää tunneilla, tee viekottelevia ilmeitä ja pistä paljastavat vatteet päälle. Voi tulla melko lailla kiusallinen opiskeluaika tai sit panette ja tulee kiusallinen opiskeluaika.
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa. Iske silmää tunneilla, tee viekottelevia ilmeitä ja pistä paljastavat vatteet päälle. Voi tulla melko lailla kiusallinen opiskeluaika tai sit panette ja tulee kiusallinen opiskeluaika.
No joo, eipä tuota koulua ole jäljellä kuin seitsemän kuukautta ja siitäkin kaksi menee työharjoittelun puitteissa. Yhteisiä tunteja (tai päiviä) on neljä tai viisi.
Voihan sitä tietysti odotella että koulu on loppusuoralla mutta mutta...
Ja mitään riesaa minusta ei saa. Jos sanoo ei niin se myös tarkoittaa sitä ja minä jätän miehen rauhaan.
-ap-
Ihmisiä ne opettajatkin on. Tiedän muutaman opettajan, joilla on vaimo/aviomies.
En tiedä kannattaako koulua laittaa tuon takia läskiksi.
Selvitä onko ope sinkku? Ootko jo tsekannut sometilit?
Vierailija kirjoitti:
Selvitä onko ope sinkku? Ootko jo tsekannut sometilit?
Ei hajuakaan, onko sinkku. Lapsia ainakin on, sen tiedän. Voihan olla vaikka eronnut. Ja joo, kyllä yritin etsiä miestä somesta mutta ei näytä löytyvän mistään.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Onko terveysalan ope?
Ei, vaan turvallisuusalan.
-ap-
Oppilaisiin ei sekaannuta, riskeeraa uran. Jos on pakko, kokeile kun koulu on ohi.
😂 no anna palaa... enemmän sillä kai on menetettävää kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Oppilaisiin ei sekaannuta, riskeeraa uran. Jos on pakko, kokeile kun koulu on ohi.
En tietenkään halua vaikeuksia tuolle opettajalle ja siksi kyselinkin täältä, että kannattaako edes yrittää.
-ap-
Eräs miesopettaja on joutunut vastaavan seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Opiskelija erotettiin koulusta.
Nauti päiväunistasi, älä oikeasti tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, eipä tuota koulua ole jäljellä kuin seitsemän kuukautta ja siitäkin kaksi menee työharjoittelun puitteissa. Yhteisiä tunteja (tai päiviä) on neljä tai viisi.
Voihan sitä tietysti odotella että koulu on loppusuoralla mutta mutta...Ja mitään riesaa minusta ei saa. Jos sanoo ei niin se myös tarkoittaa sitä ja minä jätän miehen rauhaan.
-ap-
Mitä sitten? Olet sä silti ällöttävä, että alat ehdottelemaan panoja hänelle, kun hän yrittää vain tehdä työtään.
Mun ja entisen opettajan välille kehkeytyi suhde, kun olin graduntekovaiheessa enkä enää käynyt hänen luennoillaan. Itsekin olin siis vajaa 30v aikuisopiskelija ja tutustuttiin tämän opettajan kanssa paremmin, kun satuttiin käymään samalla kuntosalilla. Mutta luentojen tms yhteydessä iskemistä en todellakaan suosittele, saati jos tyyppi on varattu. Me oltiin sinkkuja molemmat ja ope teki varsinaisen aloitteen :)
Jos olis nainen kyseessä, niin niitäpä ei tarttis paljon yrittää. Tarjoo keskikaljan niin se on siinä.