Parhaan ystävän menettäminen
Ala-asteelta asti oltiin semmoinen kolmenporukka, aina oli riitoja ja mustasukkaisuutta mutta ei ne meitä silti rikkonut. Yläasteella saattoi olla pitempiäkin, jopa kuukausien välirikkoja, mutta silti aina sovittiin. Lukion 2. luokalla kun oltiin, yhdissä JUHLISSA, siis oikeasti pikkujouluissa tuli riita, jonka takia ei olla oltu yli vuoteen puheväleissä tämän yhden "jäsenen" kanssa. Tilanne oli silloin se, että minä ja tämä toinen oltiin "vihaisia" tälle kolmannelle. Nyt tää kuulostaa ihan hiton lapselliselta, vaikka silloin oli fiilis, että "tämä on tässä".
Tämä kaveri, jonka kanssa ollaan vieläkin parhaita ystäviä, niin hän on vieläkin ihan vihainen tälle kolmannelle. "Se on ihan eri ihminen" yms yms... Mie olen snäppäilly tälle kolmannelle, ei siis kuitenkaan juteltujuteltu. Oon joutunu tehdä tän salassa tältä mun kaverilta. Tämän tekstin kirjoittaminen yksin omassa huoneessa nolottaa, koska tämä on oikeasti niin hiton turha asia. Siis turha riita, jonka takia oon ehkä menettäny mun parhaan ystävän. Tällä on uusi porukka kenen kanssa se hengaa, mutta jotenki en haluais ajatella että se ois oikeasti tässä?
Minä ja tämä kaveri kenen kanssa ollaan tekemisissä riideltiin tässä joku aika sitten. Huomasin et silloin tämä kolmas kaveri oli enemmän "avoimempi" ja sillon me just snäppäiltiin. Nyt saatiin asiat selvitettyä tämän kanssa, ja samantien tämä kolmas (eli tämä kenen kanssa ei olla tekemisissä) lopetti snäppäilyn.
Tämä kuulostaa yläaste -draamalta, ja siltä se tuntuukin. Mutta kaipaisin silti neuvoja, miten saada puhevälit tähän kolmanteen? :))
Olemalla itsenäinen ja sopimalla hänen kanssaan, jos kerran haluat. Ei sun tarvitse pitää riitaa yllä vain jonkun kolmannen osapuolen vihanpidon takia.