Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oot yökylässä muutaman päivän ja haluaisit nukkua kymmeneen asti aamulla

Vierailija
04.12.2019 |

Mutta talon emäntä herää joka aamu jo kuudelta aamulla ja toivoo sekä olettaa että sinäkin heräät aikaisin mutta salaa toivot saavasi nukkua lomallasi hiukan pidempään. Kun lopulta heräilet kympin aikaan ja menet keittiöön hakemaan kahvia ni talon emäntä naurahtaa sinulle 'no niin sinäkin heräsit'. Pitäisikö minun jatkossa herätä aikaisin vai nukkua kymppiin jos nukuttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat itse päättää. Ihan kohteliasta antaa vieraan nukkua. Mun mielestäni.

Vierailija
2/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko makuuhuoneessa vai olohuoneessa? Jos erillisessä makuuhuoneessa niin kysyisin emännältä, että toivooko minun nousevan johonkin kellonaikaan mennessä (jotkut kokee tarpeelliseksi odottaa saadakseen tarjota aamiaista, eikä pääse ollenkaan aloittamaan omaa päiväänsä) ja toimisin sitten sen mukaan.

Jos nukkuisin olohuoneessa, niin en kehtaisi nukkua kauempaa kuin talon oma väki.

Vierailija
4/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuosta voi sopia etukateen. Vieraana ihan suoraan mun mielesta voi sanoa etta "haluan nukkua pitkaan huomenna", emanta voi sitten syoda oman aamiaisensa aikaisemmin halutessaan ja toinen voi sitten itse ottaa aamiaista herattyaan. 

Vierailija
5/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka tuntemattomilla ihmisillä te oikein yökyläilette? Jos olisin ystäväni luona yökylässä, ja kysyisin että "milloin toivot minun nousevan?" katsoisi ystäväni kyllä todella pitkään ja kysyisi että onks kaikki ihan kunnossa?

Vierailija
6/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka tuntemattomilla ihmisillä te oikein yökyläilette? Jos olisin ystäväni luona yökylässä, ja kysyisin että "milloin toivot minun nousevan?" katsoisi ystäväni kyllä todella pitkään ja kysyisi että onks kaikki ihan kunnossa?

No mutta sun ystävät eivät varmaan vihjaile, että sun pitäisi herätä aiemmin, eivätkä huomauttele, että nukuitpa myöhään, kuten tämä ap:n kaveri. Kyllä silloin voi minusta kysyä asiaa suoraan.

Vierailija
7/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yökylässä? Jos menet vieraaseen kaupunkiin, niin silloin on paras mennä yöksi hotelliin ja nukkua vaikka kymppiin. Jos taas väen vängällä menet jollekin yöksi ilmaiseksi ja passuutat siellä itseäsi, niin voit hyvin nousta säällisen aikaan. Oma valinta siis.

Vierailija
8/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä lomailet muiden nurkissa?

Vierailija
9/9 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen muiden nurkissa loisimassa, en todellakaan oleta voivani sanella mitään ehtoja tyyliin nukkumisajoista tai ruokailuista.. talossa mennään talon säännöillä, eikä minun.

Hotellit sun muut on asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi