Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pokailu Tori.fi palstalla?

Vierailija
03.12.2019 |

Kuinka moni harrastaa? Eli "ostat" jotain ja sitten alat pommittamaan treffipyynnöillä. Miten on onnistunut?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti yhtä hyvin kuin joskus nuorempana harrastamani naisten pokailu Pleikkarin chatissa tai itse pelissä.

Vierailija
2/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelikuvat parantavat mahdollisuuksia radikaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku säälittävä pelle oikeasti tuota? Ei helvetti, huutonaurua! Kuinka alas voi ihminen vajota? Ensimmäistä kertaa kuulen moisesta.

Vierailija
4/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella karmeeta, toivottavasti et oo tosissas.

Vierailija
5/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän takia ne myynnit tehdään prepaidilla / sitä varten keksityllä sähköpostilla. Eipä ole ongelmia sitten jälkikäteen myyntien jälkeen.

Vierailija
6/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänhän takia ne myynnit tehdään prepaidilla / sitä varten keksityllä sähköpostilla. Eipä ole ongelmia sitten jälkikäteen myyntien jälkeen.

+ Feikkinimellä ja ei koskaan kerrota kotiosoitetta minne ostaja tulisi vaan sovitaan joku kadunkulma missä myynti tehdään. Poissuljettuna tietysti isot ostot joissa lienee pakko myydä kotoa käsin.

Vierailija
7/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi myydä jotain ja tarjota että voit toimittaa esineen kotiinkuljetuksella. Naisen luona otat housuista seisovan kalun käteen ja kysyt ''mite ois pienet sessiot kauppojen päälle''? Kysyt hymyillen ja rennosti.

Jos ei halua niin ei siinä sitten mitään. Ei siinä häviä mitään jos kysyy. Moni nainen ei kumminkaan pysty vastustamaan kun näkee turvonneen seisovan suonikkaan kalun.

Kyllä se on kuule #MeToo ja olet vähintäänkin sakot saaneena tuon jälkeen, ellet jopa vankilassa.

Enpä kokeilisi nykypäivänä.

Vierailija
8/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö joku säälittävä pelle oikeasti tuota? Ei helvetti, huutonaurua! Kuinka alas voi ihminen vajota? Ensimmäistä kertaa kuulen moisesta.

No, jotkut käyttävät LinkedIniäkin pokailusivustona. Kyllä nämä viistosti treffailuun ja parisuhteiden muodostamiseen asennoituvat hyödyntävät joka ikisen tilaisuuden, minkä saavat.

Vierailija
9/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli jotain hämäriä viestejä, jotka meni muka väärään numeroon, ja niissä oli kikkelikuvia tarjolla. Että näköjään harrastaa. En nyt keksi, mistä muualta numeroni olisi bongattu.

Vierailija
10/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen hakee omalla kuvallaan asuntoa vuokralle tai työpaikkaa torissa, niin mitä muuta siihen voi vastata kuin dicpicillä? Munaahan nuo ovat vailla, kun kuviaan jakavat..

Vierailija
11/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v komea treenattu mies ja aina kun ostan jotain tavaroita torista nuorilta naisilta he koittavat pokata minua silmäilemällä sekä hymyilemällä seksikkäästi.

Vierailija
12/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v komea treenattu mies ja aina kun ostan jotain tavaroita torista nuorilta naisilta he koittavat pokata minua silmäilemällä sekä hymyilemällä seksikkäästi.

Tuollaisia nuo nuoret naiset aina ovat.

Vierailija
13/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere-Iivari 12 v., nyt kone kiinni ja nukkumaan. Sinulla ei edes ole rahaa käytettävissäsi, jotta voisit ostaa sieltä jotain. Viikkorahasi katkaistiin, koska sait niin monta negatiivista Wilma-merkintää.

Vierailija
14/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Jos nainen hakee omalla kuvallaan asuntoa vuokralle tai työpaikkaa torissa, niin mitä muuta siihen voi vastata kuin dicpicillä? Munaahan nuo ovat vailla, kun kuviaan jakavat..

Joo, kuvallinen CV:kin on oikeasti treffinhakuun tarkoitettu.

Vierailija
15/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on hyvä paikka stalkkailla naisia.

Vierailija
16/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Nykyäänhän kuntosalitkin ovat melkoisia bordelleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan