Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet ilkeä muille?

Vierailija
03.12.2019 |

Miksi olet ilkeä muille täällä palstalla?

Itse olen ilkeä koska kohtasin menetyksen ja vastoinkäymisen elämässä. Sen vuoksi haukun täällä ihmisiä erityisesti läskejä ja perheellisiä . Syy on se että heillä on jotain mitä en voi ikinä saada. Eniten vihaan onnellisia perheellisiä läskejä. En kestä ajatusta että joku läski palkitaan elämässä onnella ja perheellä. Aiemmin en ollut tällainen mutta vastoinkäymiset vaikuttivat näin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin laihtua todella paljon ja ihan näännyttää itseni laihaksi. Niin laihaksi että ihmiset tuijottaa. Ja naiset on sellaisia, että kyllä naiset kadehtii. Ainoa laihuus mitä naiset ei kadehdi on sellainen itsestäänselvä syömishäiriö. Niin kauan kun ei mene yli siitä, naiset kadehtii.

Mutta en pysty olemaan syömättä niin pitkään että laihdun tosi paljon. Tänäänkin yritin ja sorruin taas karkkiin. Eikä se ole kenenkään muun vika kuin omani koska olen niin heikko.

Vierailija
4/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kyllä, mutta voi luoja miten paljon olen saanut kärsiä, vaikka olen pyrkinyt elämään hyvin ja toisia kunnioittavasti.

m -eri

Vierailija
5/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kommentoinut täällä ilkeästi jollekin. Tuolloin olin vastikään kokenut erittäin vaikean, henkisesti väkivaltaisen ihmissuhteen ja olin varmaan jollain tasolla traumatisoitunut. Nykyään minulla menee paremmin, mutta en ole vieläkään täysin sinut menneisyyteni kanssa.

Siinä ei ole oikein mitään järkeä, että huonoa kohtelua saanut ihminen alkaa itsekin kohdella muita huonosti. Luulisi, että olisi sisäistänyt ajatuksen "Tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän." Ilmeisesti on kuitenkin niin, että traumatisoituminen vaikuttaa ihmisen käytökseen ja jopa persoonallisuuteen. 

Tunnistan myös tuon, että se irrationaalinen viha ja ilkeys kohdistuu joihinkin tiettyihin ihmisryhmiin. Siinäkään ei ole oikein järkeä, mutta kaipa sille jokin selitys on. 

Onneksi olen vähän rauhoittunut sittemmin. Mielekäs tekeminen ja elämänlaadun paraneminen auttaa paljon. 

Vierailija
6/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että anonyymeys altistaa holtittomaan käytökseen. Voi sanoa mitä oikeasti ajattelee joutumatta välittömästi kohtaamaan seurauksia.

Vierailija
7/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti voin ihan todella huonosti. Mutta en pysty purkamaan sitä mitenkään muuten kuin haukkumalla ihmisiä läskiksi jne. Toivottavasti en ole pahasti loukannut ketään. Rukoilen jumalalta että hän antaa anteeksi mutta oikeasti mun pitäs pyytää anteeksi niiltä ihmisiltä ketä täälläkin olen haukkunut. Ehkä ne on tajunnut että haukkujalla ei ole kaikki kunnossa. En ole koskaan ennen toiminut näin, en ole kiusaaja, en ole haukkunut ketään tms. Mutta tämän vastoinkäymisen jälkeen aloin kirjoitella tänne haukkumaviestejä. Kerran kirjoitin viestejä joissa toivoin kuolemaa kaikille perheellisille. Siis aivan kauheita juttuja. Minua on vaan kohdannut traaginen asia, jota en voi hyväksyä. Ja sitten aloitin tämän paskan suoltamisen täällä palstalla. En jaksa..

Vierailija
8/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän on sitten täyttä kukkua. Voit elää elämääsi kuin pyhimys ja silti saada pelkkää paskaa niskaan. Tai sitten perseillä ihan miten huvittaa, eikä kukaan ikinä vaadi siitä tilille.

Vierailija
9/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaa kadehde laihoja.. Laihuus ja hyvä kroppa ei oo mulle sama asia. Ne on eri asioita 😊ite en nää laihuutta kauniina,vssn muodokkuuden.

Vierailija
10/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kommentoinut täällä ilkeästi jollekin. Tuolloin olin vastikään kokenut erittäin vaikean, henkisesti väkivaltaisen ihmissuhteen ja olin varmaan jollain tasolla traumatisoitunut. Nykyään minulla menee paremmin, mutta en ole vieläkään täysin sinut menneisyyteni kanssa.

Siinä ei ole oikein mitään järkeä, että huonoa kohtelua saanut ihminen alkaa itsekin kohdella muita huonosti. Luulisi, että olisi sisäistänyt ajatuksen "Tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän." Ilmeisesti on kuitenkin niin, että traumatisoituminen vaikuttaa ihmisen käytökseen ja jopa persoonallisuuteen. 

Tunnistan myös tuon, että se irrationaalinen viha ja ilkeys kohdistuu joihinkin tiettyihin ihmisryhmiin. Siinäkään ei ole oikein järkeä, mutta kaipa sille jokin selitys on. 

Onneksi olen vähän rauhoittunut sittemmin. Mielekäs tekeminen ja elämänlaadun paraneminen auttaa paljon. 

Ihana, kiitos tästä viestistä. Minulle on käynyt vähän niinkuin näin. Olen ap ja tuo joka kirjotti traagisesta asiasta minkä kohtasin mitä en voi hyväksyä. Tuntuu ihan järkyttävän hyvältä että joku voi ymmärtää tätä minun käytöstä kun en itsekään oikein ymmärrä.

Vierailija
11/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää palstan idiootit, jotka jankkaa päivästä toiseen samoja asioita. Vastattu moneen kertaan ja perusteltu, mutta ei vaan näytä aivotoiminta pelaavan. Samoin ketjut ja viestit poistuu, vaikka kuinka nätisti kirjoitat.

Ihan sama, ei jaksa enää panostaa.

Provot ja trollit, estradi on teidän. 😊

Vierailija
12/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hyötyä on ilkeillä kenellekään? Oikeastaan vain ilkeille voi ilkeillä.

Vaihdoin työpaikkaa ja kas - uudessa työpaikassa on todella vaativa ja ilkeä ihminen. Vastaan hänelle ihan samalla mitalla. Just intti, että on kuulemma opettanut minulle erään tehtävän vaikka ei ole. Etsimällä etsii virheitä yms ja haukkuu esimiehelle. Mutta en anna tämän vaikuttaa yhtään. Ennen murenin täysin, mutta nykyään onneksi en.

Vierailija
13/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, kiitos tästä viestistä. Minulle on käynyt vähän niinkuin näin. Olen ap ja tuo joka kirjotti traagisesta asiasta minkä kohtasin mitä en voi hyväksyä. Tuntuu ihan järkyttävän hyvältä että joku voi ymmärtää tätä minun käytöstä kun en itsekään oikein ymmärrä.

Ole hyvä, ja kiitos itsellesi tästä aloituksesta. Kyllä ihmisen käyttäytymistä voi ymmärtää paljonkin. 

Olennaista on kai se, haluaako muuttaa käytöstään. Sen tunnistaminen (ja jollain tasolla myös tunnustaminen, vaikka sitten näin anonyymina) lienee hyvä alku, ja niinhän sinä olet jo tehnytkin.

- 5

Vierailija
14/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ymmärrettävää vihata läskejä. Olen huomannut, että sellaiset räväkät läskit ovat usein koulu- ja työpaikkakiusaajia sekä epämiellyttäviä ja katkeria ihmisiä. He haukkuvat normaalipainoisia ja hoikkia ja arvostelevat ihmisten ulkonäköä. Lisäksi lihavilla ihmisillä tuntuu olevan omituinen pakkomielle puhua omasta painostaan, laihdutuksestaan ja syömisistään ja kysellä jatkuvasti muilta "olenko liian lihava?" jne. Kyseessä on kai jonkinlainen omituinen paskatesti, jotta ihrakasa pääsisi provosoitumaan ja voisi syyttää muita syrjinnästä ja kiusaamisesta. 

Ennen en ajatellut lihavista mitään sen kummempaa. Noita häiriintyneitä tapauksia on vain tullut vastaan sen verran monta, että käsitykseni on muuttunut negatiiviseksi. 

Vierailija
15/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S?

Vierailija
16/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paha jos on ilkeä, sen sijaan keskustelun aktivointi pikkuprovolla on anteeks annettavaa.

Vierailija
17/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kokee ilkeydeksi sen että on eri mieltä ja ilmaisee kantansa.

Vierailija
18/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaikkia. Anteeksiantoni kaikkia kohtaan on jumalallista, välillä ajattelen että olen uudestisyntynyt Jeesus.

Vierailija
19/19 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse entisenä ylpeänå koulukiusaajana koen, että meidät kiusaajamieliset on ajettu ahtaalle nyk. Työyhteisöissä. Eli kaikki kaikkien kaveri -mentaliteetti estää minua suoraan hyökkäämästä työkaverin kimppuun ja joudun esittämäån asiallista työkaveria. No olen kehittänyt tähän loistavan taktiikan eli vit.tuilu vitsin ja huumorin varjolla ja tekoloukkaantuminen ja syyllistäminen jos toinen ei naurakkaan, vaan kehtaa loukkaantua/närkästyä. Täällä netissä saan vapaasti kiusata rajummin ja paljon brutaalimmin, mikä tuntuu hyvältä. Ja ei minulla ei ole diagnooseja, traumoja tai huonoa itsetuntoa, päin vastoin perhe ja ystäviä löytyy ja elämä hymyilee. Suhde vanhempiinkin ja sisaruksiin on todella hyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi