Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TORI.fI huijari ostajat/myyjät

Hermopinnassa
03.12.2019 |

Itsellä myynnissä laadukkaat ja aitoja naisten treenivaatteita.
Uudenveroisia ja osassa hintalaput koska jäänyt käyttämättömäksi. Yht’äkkiä tulee viestiä perisuomalaisilta naisilta kuin Mervi tai Kirsti jne. Että haluavat koko paketin, voinko postittaa. Kirjoitettu viesti on liian käännettyä tai kirjoituskieltä.

Lisäksi Kyseinen ostaja pystyi maksamaan koko summan, mutta vasta illalla. Useimmiten olen sanonut minulla olevan 2pankkia, tai mobilepay. Maksusta kuvankaappaus niin vien heti paketin postiin. Myös postiennakolla olen tarjoutunut myymään. Paketin hinta ~100€.
No tulee maksun aika ja kyselen puh.numeroa mikä lisättävä pakettiin, jotta ostaja voi hakea postista alkaa vänkääminen. En koskaan lähettänyt pakettia vaikka olen tehnyt tosi monet kaupat ilman postiennakkojakin. Kyllä ostaja ostajan tunnistaa. Älkää menkö näihin!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida itsekkään olla kovin suomalainen, koska tekstisi on sen verran tönkköä, esim. kirjoituskieli ei ole sana, se on kirjakieli

Vierailija
2/9 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Eli vältellään kaikkia ostajia, jotka esiintyvät perussuomalaisilla naisten nimillä. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet varovainen (taidat olla vanhemman puoleinen?). Turhaan nuo muut pilkkaavat. Huijareita on paljon, koska rangaistukset ovat niin pienet elämäntaparikolliselle.

Vierailija
4/9 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin outoja kokemuksia tori.fi:n ostajista. Vaikka paikka lukee ilmoituksessa, yritetään kalastella tarkempaa osoitetta ja kysytään missä asun. Kun ei kerro muuta kuin kaupunginosan, kiinnostus lakkaa samantien.

Ei kannata kertoa tarkkaa osoitetta, erityisesti jos myy paljon ja arvokasta tavaraa tai ostajana on mies. Uskon, että torissa on rikollisia, jotka haluavat tulla tyhjentämään asunnon ja siksi yrittävät saada selville tarkan asuinpaikan. Miesostajista ainakin ulkomaalaiset taas voivat alkaa pokailemaan myyjää.

Vierailija
5/9 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan hyviä kokemuksia. Lähes kaikki olleet asiallisia ja maksaneet joko käteisellä noudettaessa tai heti suoraan tilille jos olen postittanut. Kaupat myös olleet nopeita ilman ylimääräisiä mittailuja, kuvailuja tai miettimisiä.

Vierailija
6/9 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fin ostaja haukkui minut myyjänä rikolliseksi, että olen varastanut tavaran, kun hän ei saanut sovittua haluttua tapaamisaikaa tavaran noutoon. Vihaiset vanhat miehet ovat pahimpia asiakkaita. Kaikki eivät ymmärrä, että myyjä ei odota koko viikonloppua milloin ostaja ilmoittaa tulla paikalle.

Vierailija
7/9 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin outoja kokemuksia tori.fi:n ostajista. Vaikka paikka lukee ilmoituksessa, yritetään kalastella tarkempaa osoitetta ja kysytään missä asun. Kun ei kerro muuta kuin kaupunginosan, kiinnostus lakkaa samantien.

Ei kannata kertoa tarkkaa osoitetta, erityisesti jos myy paljon ja arvokasta tavaraa tai ostajana on mies. Uskon, että torissa on rikollisia, jotka haluavat tulla tyhjentämään asunnon ja siksi yrittävät saada selville tarkan asuinpaikan. Miesostajista ainakin ulkomaalaiset taas voivat alkaa pokailemaan myyjää.

No, kannattaa vaikka sopia sitten tapaaminen jonnekin lähikaupalle, huoltoasemalle tjsp. Itse olen mies enkä kyllä osta mitään varmistamatta myyjän oikeellisuutta. Ymmärrän kyllä pointtisi kun sitä (etenkin yksinäisen) naisen näkökulmasta ajattelee, mutta ei herätä myöskään luottamusta jos ei anneta puhelinnumeroa tai osoitetta. Silloin kannattaa jättää myymättä ja viedä vaikka paikalliselle kirpparille.

Vierailija
8/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paljon kauppaa torissa, tulin kuitenkin itse huijatuksi. Ville niminen myi minulle tavaran ja olin myös kiinnostunut toisesta saman alan tuotteesta. Ensimmäinen kauppa meini hyvin ja sain tavaran. Mutta sitten nälkä kasvoi näköjään syödessä, panoksena satojen eurojen huijaus. Siis, ensin luottamus ja sitten huijaus. Rikosilmoitus on tehty ja tavataan käräjätuvassa. 

Vierailija
9/9 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin naishenkilöiden varovaisuuden mutta ajoittain homma menee niin pirusti yli kun ei esim. myyjänä uskalleta antaa edes puhelinnumeroa. Jos se on niin hemmetin salaista niin hommatkaa prepaid jonka kanssa teette kauppaa!

Itse en kuitenkaan ostajana lähetä rahaa yhdellekään myyjälle jonka nimeä ja osoitetta en pysty varmistamaan. Prepaidilla operoivat jäävät armotta rannalle myös mikäli ei sitten pystytä sopimaan esimerkiksi tapaamista jonnekin.

Muutaman kerran on kommunikaatio loppunut kuin seinään ilmoitettuani voivani tulla hakemaan tuotteen vaikka olenkin eri paikkakunnalta (liikkuvan työni ansiosta pyörin ympäri Suomea). Pitäisi kuulemma maksaa ja hän sitten lähettää. Ei muuta kuin nimimerkki Torissa, ei puhelinnumeroa, maksuksi ainoastaan MobilePay...hoh hoijaa, pidä tunkkisi.